Fuldskærm

Tags:    html css

Ja jeg er ikke så meget inde i alt det med at lave hjemmesider... Men det er dejligt at kunne søge hjælp her! :D

Mit problem er at jeg gerne vil have IE til automatisk til at "trykke" F11. Altså til at lave fuldskærm... Det er lidt en nødvendighed for mit design... Ellers er det ikke nær så pænt...!

Håber I kan hjælpe... Det er sikkert meget simpelt men er helt ny!

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ikke meget svar på mit spørgsmål...

Jeg har jo også i tankerne at opfylde folks krav ved at den automatisk laver det!

Dem der bruger siden bruger størstedelen IE.

Desuden har jeg jo skrevet at jeg er begynder så det der med at det sikkert er et javascript hjælper ikke rigtig... men tak alligevel... Håber der kommer nogle indlæg der kan forklare hvad jeg skal gøre.

Søg på javascript funktionen window.open

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/dhtml/reference/methods/open_1.asp

Mvh Bob

Ja jeg er ikke så meget inde i alt det med at lave hjemmesider... Men det er dejligt at kunne søge hjælp her! :D

Mit problem er at jeg gerne vil have IE til automatisk til at "trykke" F11. Altså til at lave fuldskærm... Det er lidt en nødvendighed for mit design... Ellers er det ikke nær så pænt...!

Håber I kan hjælpe... Det er sikkert meget simpelt men er helt ny!

så burde du ændre dit design - dig der skal opfylde andres krav ikke dem der skal opfylde dine...
Du skal nok kigge efter noget javascript til at gøre det, hvis det er...
Og så lige en sidste ting - det er langt fra alle der benytter IE!
*sorry for flame*
// runix

[Redigeret d. 19/12-04 16:39:52 af runix]

Ikke meget svar på mit spørgsmål...

Jeg har jo også i tankerne at opfylde folks krav ved at den automatisk laver det!

Dem der bruger siden bruger størstedelen IE.

Desuden har jeg jo skrevet at jeg er begynder så det der med at det sikkert er et javascript hjælper ikke rigtig... men tak alligevel... Håber der kommer nogle indlæg der kan forklare hvad jeg skal gøre.

t