Problemer med vidrestilling til anden frame!

Tags:    html css

Hej jeg er igang med et community. Jeg har 2 frames som hedder iframe2 og iframe jeg logger så ind i iframe2, og når man er logget ind skal der dukke nogle funktioner op på iframe. Hvordan gør man det? Evt sæt det ind i koden her

Fold kodeboks ind/udKode 

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg er ikke genial ingen for sådan nogen ting. Men jeg tror at enten MySQL eller PHP har en funktion som refreser en side. Du kunne jo sætte den til at refrease ind gang hver mintut og så tjekke om brugeren er logget ind med Sessions bare et forslag .

Kan ikke komme med nogen kode eksempler det jeg ikke kan programmere i PHP (endnu!).

PS. burde dette emne ikke være under PHP?
--------------------------------------------------
Regards Rasmus Hamberg

[Redigeret d. 16/12-04 22:55:16 af Rasmus Hamberg]

Jeg er ikke genial ingen for sådan nogen ting. Men jeg tror at enten MySQL eller PHP har en funktion som refreser en side. Du kunne jo sætte den til at refrease ind gang hver mintut og så tjekke om brugeren er logget ind med Sessions bare et forslag .

Kan ikke komme med nogen kode eksempler det jeg ikke kan programmere i PHP (endnu!).

PS. burde dette emne ikke være under PHP?
Regards Rasmus Hamberg

[Redigeret d. 16/12-04 22:55:16 af Rasmus Hamberg]

PHP og MYSQl, MYSQl kan slet ikke, kan ikke få en side til at opdatere hvert minut.
Mysql er en database, og PHP er serverside, dvs. alt php foregår på serveren, inden siden bliver sendt ud til brugeren i den anden ende.

Men hvis du skal lave noget værk i mellem to frames, kunne du bruge javascrip, som er client side, altså, det foregår på brugerens egen maskine.

Mvh Bob

hør på ham ikke på mig som jeg sagde jeg ved ikke særligt meget om det.
Regards Rasmus Hamberg

t