Nu har jeg selv arbejdet med internet sider i snart 4 år (1½ webbyen ) og har været igennem både frames, iframes, div (css) og er nu kommet til tabeller uden frames, altså tabeller ligesom div..
Og jeg ville bare spørge hva i syntes var bedst til layout.. Div's eller tabels? tabeller uden frames vel og mærket..
Jeg mener personeligt at tabels er fedest og kan ikke se den store forskel på de to tags, hvis jeg er forkert på den, vil i så ikke skrive en lille gennemgang af de to, og hvad forskellen er på dem?
----------------------------------------------------
Frederik, 13 år koder i øjeblikket php og css
----------------------------------------------------
Jeg forstår ikke helt hvad du mener når du siger tabeller uden frames?
Frames er en ting, tabeller er en anden, og div noget helt tredje.
Mulighederne er store ved at brue CSS til layout, i stedet for tabeller, da du kan lave flere vidt forskellige layouts via css, hvor du med tabeller kun kan lave et bestemt, selfølgelig kan du jo ændre farver og diverse, men selve opsætningen er mere fleksibel med css.
Jeg holder mig per overbevisning, og erfaring, fra frames, da opsætningen ikke er helt så dynamisk. (Min mening)
En god side hvor du kan læse en masse, og få nogle gode tips til css, og opsætning af denne, istedet for tabels:
www.quirksmode.org
Mvh Bob