service pack 2 vs java-script

Tags:    html css

Hej jeg har fået service pack 2 (XP), men når jeg åbner sider der bruger java-script får jeg, nogen gange, den her meddelelse:
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg vil så gerne vide, hvad det er der for den til at blokere for indoldet, jeg tror umidelbart at det er noget med at der bliver brugt:
Fold kodeboks ind/udKode 

eller er det noget helt andet. Nogen der ved det?

adam
Køb en zebra - og kald den plet

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har erfaret at den blokerer alt JavaScript med mindre man giver den lov til at køre det.

Det problem har jeg løst ved at lave en guide - som bliver skjult hvis man har tilladt JavaScript - på et site jeg arbejder på.

--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin

Mener jeg fornyligt har læst i et fora at du skal sørge for at opdatere alle dine addons til browseren efter SP2.. prøv at hente den nyeste fra www.sun.com eller MS virtual machine...

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Jeg har erfaret at den blokerer alt JavaScript med mindre man giver den lov til at køre det.

den blokker ikke alt, fx virker sol.dk uden problemer, jeg kan ikke finde ud af hvad den helt presist blokker - det er det jeg gerne vil vide.

Din løsning lyder meget fix

adam

Jeg fandt selv ud af lidt:

det er vist det her:

Installere et ActiveX-objekt på computeren.
Åbne et pop op-vindue.
Hente en fil til computeren.
Køre aktivt indhold på computeren.
Køre et ActiveX-objekt på computeren på en usikker måde.

kan stadig ikke helt regne ud hvordan "Køre aktivt indhold på computeren. " - virker, men hvis ingen ved det inden en gang i morgen, gir jeg bare ronni upsne

adam

t