Låst vindue

Tags:    html css

Hvordan laver jeg et vindue som "udvalgte tråde" her på udvikleren?

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Det er noget javascript du skal have fat i.
Eks så har jeg en her du bare kan klippe og klister i så den passer til dig :)

<a href="#" onClick="MyWindow=window.open('viewer.php?file=<?php echo $file;?>','MyWindow','toolbar=no,location=no,directories=no,status=yes,menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,width=<?php echo "$width";?>,height=<?php echo "$height";?>,left=20,top=20'); return false;">

Kan du ikke prøve at sætte noget ind så det virker? Jeg kan ikke helt få det til at virke.

eksepel over har php indblandet, men der skal bare ændes lidt på det vhis du ikke bruger php

<a href="#" onClick="MyWindow=window.open('htmlfil.html','MyWindow','toolbar=no,location=no,directories=no,status=yes,menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,width=bredetal,height=højdetal,left=20,top=20'); return false;">

Det skulle vist være det.
så skal du ændre højdetal til f.esk 500 eller et andet tal.

mvh.

Thomas Christensen
-------------------------------------------------------
Visual Basic noget for dig?
tjek Visual Basic-Gruppen
http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=41

Ja, jeg var så bare ikke lige så hurtig som Thomas..

- karmazilla -

[Redigeret d. 08/10-04 14:45:08 af Christian Vest]

User
Bruger #956 @ 08.10.04 07:02

<a href="#" onClick="MyWindow=window.open('viewer.php?file=<?php echo $file;?>','MyWindow','toolbar=no,location=no,directories=no,status=yes,menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,width=<?php echo "$width";?>,height=<?php echo "$height";?>,left=20,top=20'); return false;">

Kan du ikke prøve at sætte noget ind så det virker? Jeg kan ikke helt få det til at virke.

User
Bruger #956 @ 19.10.04 12:27
Iøvrigt er her et link til en alle tiders popup generator hvis du har brug for det.
http://www.solutions2all.dk/generate_popup.asp

t