Hej jeg ved dette sikkert er et nemt spørgsmål men jeg kan sku ikke finde ud af det!!! Altså når jeg laver et html dokument f.eks der ser sådan ud:<html><head></head><body>Her er noget tekst!!!</body></html>så kommer det til at stå helt ude i venste hjørne sådan her:Her er noget tekst!!!Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan rykke med det sådan at jeg f.eks får det til at stå i midten sådan her: Her er noget tekst!!!Hvordan gør jeg det????nå det kan udvikleren heller ingen gang få til at stå i midten men jeg håber i forstår det alligevel!!![Redigeret d. 28/09-04 21:57:20 af Tobias Jørgensen]
Ok men hvad så hvis jeg vil have teksten til at stå ikke helt ude i hjørnet og heller ikke i midten men et sted der imellem eller et eller andet tilfældigt sted jeg vil bare lære hvordan jeg kan rykke det så det står det sted jeg gerne vil have det på skærmen!!!
<html> <head> <title>Side1</title> <style type="text/css"> .indryk { position: absolute; top: 100px; left: 100px } </style> </head> <body> <div class="indryk">Denne tekst skal indrykkes</div> </body> </html>
Takker!!!