cursor:øhh

Tags:    html css

Hej nørder...
Jeg har noget tekst jeg gerne vil have den der "Text cursor" væk, men jeg kan ikke huske hvad de forskellige navne jeg skal bruge er...Så kan i hjælpe mig?
Nå ja, og en anden ting:
Jeg har sat dem (cursor-tingen(Hvad hedder de egentlig dem inde i tag'en?)) inde i en div:
<div style="cursor:pointer"></div>
Kan det gøres på en anden og mere hendsigtsmessig måde?

Stefan Helgason.

[Redigeret d. 28/07-04 22:26:37 af Stefan Helgason]

3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej nørder...
Jeg har noget tekst jeg gerne vil have den der "Text cursor" væk, men jeg kan ikke huske hvad de forskellige navne jeg skal bruge er...Så kan i hjælpe mig?
Nå ja, og en anden ting:
Jeg har sat dem (cursor-tingen(Hvad hedder de egentlig dem inde i tag'en?)) inde i en div:

Stefan Helgason.

Det er vel rigtigt nok?
Bare "default" istedet for pointer? :)
Jeg kan heller ikke lige huske dem, men prøv med
Fold kodeboks ind/udKode 

Hej nørder...
Nå ja, og en anden ting:

Stefan Helgason.

Du kan se en liste her: http://www.pageresource.com/dhtml/csstut10.htm (bare scroll lidt ned)... Hvis du har en cursor i en fil kan du bruge:

cursor: url('cursor.cur');

Hilsen Mark Jensen

DNA er naturens array

Tusind tak for svarene begge to!!
Mark Jensen: Du fik lige et point mere for at komme med den der oversigt, men i hjalp mig begge to så, Simon Jensen: du får også lige nogle point! ;-)

t