Height og mozilla

Tags:    html css

Hvordan kan det være at mozilla ikke forstår hvis man laver et element som har en height:auto; i IE virker det fint men mozilla vil ikke gøre som hensigten er.

Det ligesom at mozilla vil have en pixel eller % tal før den lystre. Er det et kendt problem eller kan problemet være min slamkode....

[MK]

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ja det er et ret kendt problem.. IE er knapt så følsom med CSS som andre browsers.. men egentligt mener jeg ikke auto i height er ret crossbrowser optimalt...

Prøv at validere dine ting med en eller anden validator... Hent eventuelt dreamweaver MX 2004 fra deres site, den validere "on the fly" til de browsers du har bedt den om..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Det gør min firefox også, den validere også on the fly, som du kalder det. Du skal bare finde det plugin der hedder Web developer 0.8 Det har nogle ganske fede brugbare ting :)

Den validere fint nok, men har nu fundet ud af en anden ting. Og det er at jeg tror ikke at height virker i mozilla og firefox.
Height skulle virke fra NN version 6. Og både min mozilla og min firefox er version 5. Så jeg tror det er der problemet ligger. Men aligevel hvis jeg sletter height så får den helt amok. Så height skal altså være der og det skal angives i enten pixel eller % ellers vil mozilla ikke være med til noget af det :(
[MK]

t