[Redigeret d. 16/03-04 11:55:33 af NeoN] Er det sådan du mener?Kode <form onsubmit="window.open('LINK','_blank');"> Hilsen Mathias Måske... Men kan du ikke skrive hele koden (med knap osv.)?Jeg er ikke den vildeste haj til det her...|-------------|| Mvh NeoN ||-------------|
<form onsubmit="window.open('LINK','_blank');">
<form onsubmit="window.open('LINK','_blank');"> <input type="text" name="NAVN" /> <input type="submit" value="et eller andet!" /> </form>
<form onsubmit="window.open(document.forms[0].link.value,'_blank');"> <input type="text" id="link"> <input type="submit" value="Go -->"> </form>
Kan man få en form til at virke som en alternativ Address bar? Dvs. få Internet Explorer til at åbne en side, man har indstastet i en form?Hvis ja, hvordan?|-------------|| Mvh NeoN ||-------------|[Redigeret d. 16/03-04 11:55:33 af NeoN]
[Redigeret d. 16/03-04 11:55:33 af NeoN] Er det sådan du mener?Kode <form onsubmit="window.open('LINK','_blank');"> Hilsen Mathias Måske... Men kan du ikke skrive hele koden (med knap osv.)?Jeg er ikke den vildeste haj til det her...|-------------|| Mvh NeoN ||-------------| Ja daKode <form onsubmit="window.open('LINK','_blank');"> <input type="text" name="NAVN" /> <input type="submit" value="et eller andet!" /> </form> Hilsen Mathias
[Redigeret d. 16/03-04 11:55:33 af NeoN] Er det sådan du mener?Kode <form onsubmit="window.open('LINK','_blank');"> Hilsen Mathias Måske... Men kan du ikke skrive hele koden (med knap osv.)?Jeg er ikke den vildeste haj til det her...|-------------|| Mvh NeoN ||-------------| Ja daKode <form onsubmit="window.open('LINK','_blank');"> <input type="text" name="NAVN" /> <input type="submit" value="et eller andet!" /> </form> Hilsen Mathias Du kan også lave det med en button i stedet for, hvis du vil undgå at bruge en form:<button OnClick="window.open('http://www.westsworld.dk','_blank');">tryk her</button>-------------------------------Hilsen Jimmi Westeberghttp://www.westsworld.dk[Redigeret d. 16/03-04 15:01:38 af Jimmi Westerberg]
hejer det ikke mere sådan her:Kode <form onsubmit="window.open(document.forms[0].link.value,'_blank');"> <input type="text" id="link"> <input type="submit" value="Go -->"> </form> adamKøb en zebra - og kald den plet