skift farve onclick

Tags:    html css

<< < 123 > >>
Jeg har en menu hvor farven på linket skal ændre sig når man har trykket på det så man kan se hvor man er. Hvordan kan jeg gøre det? Man kan selvfølgelig lave en menu-side pr. link men det er jo ikke en særlig god metode!

Windows er verdens beste trojan!

25 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det gik totalt i kage. Der åbnede en ny side i siden hver gang man trykkede. Tror snart jeg gir op og laver en menu pr. link!

Det gik totalt i kage. Der åbnede en ny side i siden hver gang man trykkede. Tror snart jeg gir op og laver en menu pr. link!

Det her virker:)
Fold kodeboks ind/udKode 

Kan man ikke gøre sådan her?

Man har et variabel der gemmer hvilket link der er trykket på når man trykker på et link. Så skifter den farve på det link der står i variablet? Så behøver man vel kun at lave koden i menu-delen!

Kan man ikke gøre sådan her?

Man har et variabel der gemmer hvilket link der er trykket på når man trykker på et link. Så skifter den farve på det link der står i variablet? Så behøver man vel kun at lave koden i menu-delen!

Bruger du da frames?

Bruger du da frames?

Ja!

Bruger du da frames?

Ja!

Fold kodeboks ind/udKode 

Det burde virke:)

Det virker. Kan jeg lige få dig til at tilføje skift farve onmouseover?

Det virker. Kan jeg lige få dig til at tilføje skift farve onmouseover?

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg mener som en del af den kode du gav før. Efter du gav mig den kode virker det nemlig ikke i min stylesheet

Jeg mener som en del af den kode du gav før. Efter du gav mig den kode virker det nemlig ikke i min stylesheet

Fold kodeboks ind/udKode 

Det her virker:)

<< < 123 > >>
t