netstationen

Tags:    html css

Hej jeg vil gerne drille min lillebror lidt på www.n.dk\\frameset.htm så jeg tænkte om der var nogle der kunne lave denne side www.n.dk\\frameset.htm sådan at jeg kan lægge den ind på min hjemmeside sådan når folk kommer ind på min hjemmeside er der det samme som på www.n.dk\\frameset.htm men bare sådan at når man logger ind bliver ens brugernavn og password også sendt til min mail og så logger den ind er det nogle der kan lave det for mig????

7 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg kan godt, men jeg vil ikke, da det både er synd og totalt forbudt!!! (også selvom det er nogen man kender)

Verden er hvad du gør den til! | http://bixi.dk/ | info[snabela]bixi[dot]dk

Vil du franarre din bror hans måske personlige bruger-referencer (hvilket er ulovligt*) bare for at more dig i max en time?

reference: www.stophacking.dk
Straffeloven paragraf 263:

Med bøde eller fængsel indtil 6 måneder straffes den, som uberettiget

1) bryder eller unddrager nogen et brev, telegram eller anden lukket meddelelse eller optegnelse eller gør sig bekendt med indholdet,

2) skaffer sig adgang til andres gemmer,

3) ved hjælp af et apparat hemmeligt aflytter eller optager udtalelser fremsat i enrum, telefonsamtaler eller anden samtale mellem andre eller forhandlinger i lukket møde, som han ikke selv deltager i, eller hvortil han uberettiget har skaffet sig adgang

Stk. 2. Med bøde eller fængsel indtil 6 måneder straffes den, som uberettiget skaffer sig adgang til en andens oplysninger eller programmer, der er bestemt til at bruges i et anlæg til elektronisk databehandling.

Jeg er enig med Jonas:
Lad hellere være, nu hvor du har lært at det er ulovligt.

// Kasper
»http://kaspertech.dk

[Redigeret d. 18/02-04 23:07:53 af KasperTech]

Okay jeg vidste ikke det var så ulovligt så jeg lukker tråden men tak aligevel.

øh hvorfor kan jeg ikke give jer point???

[Redigeret d. 19/02-04 07:10:04 af Ole Rassmusen]

Okay jeg vidste ikke det var så ulovligt så jeg lukker tråden men tak aligevel.

øh hvorfor kan jeg ikke give jer point???

[Redigeret d. 19/02-04 07:10:04 af Ole Rassmusen]

Fordi de ikke har skrevet et svar...

-----
Et liv uden PHP er et liv uden liv

Det er et meget fornuftigt valg du har foretaget dig!
Både jonas og jeg har ikke skrevet noget decideret svar på dit spørgsmål men oplyst dig om at det er forkert. Derfor har vi begge sammen med PHP-nørden valgt ikke at sætte det op som noget vi forventer points for.

Vær nu glad for du ikke gjorde det og opret et svar på denne tråd hvor du, nedenunder tekstboksen hvor du skriver, sikrer dig det er et svar og ikke en kommentar. Så kan du give dig selv pointsene, hvilket jeg synes du bør. Men gør det kun i sådanne tråde som denne, for hvis en Co-Admin opdager at du tager pointsene i tråde der ikke er ligesom denne her får du en irettesættelse vil jeg tro.

// Kasper
»http://kaspertech.dk

[Redigeret d. 19/02-04 19:45:35 af KasperTech]

ok tak!!

ok sådan!

t