If i javascript

Tags:    html css

Hej... Jeg har taget en kode fra www.html.dk, hvor der er et javscript, som tæller ned til et bestemt tidspunkt.
Det er også godt nok, men hvis den når ned til 0 stopper den ikke, men fortsætter videre med -1, -2, -3 osv.

Jeg ville umiddelbart tro at jeg skulle bruge noget ala If seconds > 0 blabla, men kan ikke finde ud af det i javascript.

her ser i min kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

Håber i kan hjælpe

/Mads

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej... Jeg har taget en kode fra www.html.dk, hvor der er et javscript, som tæller ned til et bestemt tidspunkt.
Det er også godt nok, men hvis den når ned til 0 stopper den ikke, men fortsætter videre med -1, -2, -3 osv.

Jeg ville umiddelbart tro at jeg skulle bruge noget ala If seconds > 0 blabla, men kan ikke finde ud af det i javascript.

her ser i min kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

Håber i kan hjælpe

/Mads

Hov... If sætningen skulle ikke have været med... den får hele javascriptet til at gå i stå...

/Mads

her ser i min kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

Håber i kan hjælpe

/Mads

Hov... If sætningen skulle ikke have været med... den får hele javascriptet til at gå i stå...

/Mads

Jeg fandt selv ud af det...

/Mads

t