HP skal ramme "bunden"

Tags:    html css

<body topmargin="0" bottommargin="0" leftmargin="0">

<table cellspacing="0" cellpadding="0" height="100%" width="964" background="images/2table_overbottom.jpg" align="center">
<tr>
<td valign="top">
<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" style="background: url(images/2table_body.jpg) no-repeat fixed;" width="100%" height="100%">
<tr>
<td colspan="5" height="141" valign="top"></td>
</tr>

Har dette stykke kode, er der nogen der kan se ud fra dette stykke kode hvorfor min hjemmeside ikke "rammer" bunden??

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
du må ikke angive height i %. Hvis du har en doctype på dit dokument, undlades disse. Ellers er det svært at ud fra dit kodestykke.

<table cellspacing="0" cellpadding="0" height="100%" width="964" background="images/2table_overbottom.jpg" align="center">
<tr>
<td valign="top">
<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" style="background: url(images/2table_body.jpg) no-repeat fixed;" width="100%" height="100%">
<tr>
<td colspan="5" height="141" valign="top"></td>
</tr>

Har dette stykke kode, er der nogen der kan se ud fra dette stykke kode hvorfor min hjemmeside ikke "rammer" bunden??

Jo den er lidt rodet din kode :)
Der er et par steder hvor tabellen ikke er afsluttet.
Prøv med:

<tr>
<td valign="top">

<tr>
<td colspan="5" height="141" valign="top">
</td>
</tr>
</table>

</td>
</tr>
</table>

Har afsluttet tabellen, men ville ikke sende 500 linier kode :)

Kan du så ikke bare nøjes med at skrive "grund" tabellen? Du behøver jo ikke tage alt det seriøse programmering med.

Ok, den kommer her:
Fold kodeboks ind/udKode 

her er hele koden:

Fold kodeboks ind/udKode 

hvis du putter dette sykke kode ind i dit style sheet, ser det da ud til at den rammer bunden:
Fold kodeboks ind/udKode 
eller er det bare mig?

adam

Køb en zebra - og kald den plet

Kasper Nielsen:
Når jeg kører siden med din kilde, ser det hele fint ud. Tabellen når ned til bunden som den skal.
Er du 100% sikker på at baggrunden har det korrekte fil-navn?

t