passwordafhængigt tekstfelt

Tags:    asp

Hej med jer.

Jeg har lavet en ny side som jeg håber i kan give mig den modificerede kode tilbage på. Så tror jeg godt, at jeg kan finde ud af det ud fra det jeg får tilbage.

Det jeg gerne vil er:
- Hvis forening AAA vælges skal der været kodeord som er "knallert"
- Hvis forening BBB vælges skal der være et kodeord som er "joe"
- Hvis kodeordet til pågældende forening er forkert skal man blive stående på siden som i øvrigt hedder foreningsmain.asp
- Hvis kodeordet til foreningen er rigtigt skal data sendes til databasen, og brugeren skal ledes videre til siden taktip.asp

Koden til siden jeg har lavet er:

\\+c
<head>
<meta http-equiv="Content-Language" content="da">
</head>

<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
<!--webbot bot="SaveDatabase" SuggestedExt="asp" S-DataConnection="test" S-RecordSource="Resultater" U-Database-URL="../fpdb/test.mdb" U-Confirmation-Url="../taktip.asp" S-Builtin-Fields="REMOTE_USER" S-Builtin-DBFields="Brugernavn" S-Form-Fields="forening" S-Form-DBFields="forening" -->
<p>Vælg forening her: 
<!--webbot bot="Validation" B-Value-Required="TRUE" B-Disallow-First-Item="TRUE" --> <select size="1" name="forening">
<option value="Vælg forening">Vælg forening</option>
<option value="Forening AAA">Forening AAA</option>
<option value="Forening BBB">Forening BBB</option>
</select></p>
<p>Password til foreningen: <input type="text" name="T1" size="20"></p>
<p><input type="submit" value="Send" name="B1"><input type="reset" value="Nulstil" name="B2"></p>
</form>
\\-c

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Fold kodeboks ind/udKode 

Koden kan godt gøres meget kønnere og mere kompakt, men gjorde det bare hurtigt.

Tillod mig at rettte nogle ting i din form.

Jeg hader <p> men bruger istedet <br>.
Du skal altid huske at felter til kodeord skal være af typen password og ikke text
Fjernede nulstil. Virker meget uproft at have den. Det gør det hele lidt for "FRONTPAGE standard" agtigt.

Håber du er glad for koden.

Det er jeg.
Mange tak, og undskyld den lange reaktionstid fra min side

Indlæg senest redigeret d. 18.04.2006 22:44 af Bruger #9630
t