indkøbskurv integreret i Fso

Tags:    asp

jeg står og har brug for hjælp..
jeg skal lave et system hvor man via ftp ligger billeder ind i en mappe. hvorefter der via fso bliver vist billederne og en knap med "sæt i indkøbskurv" funktion. er det muligt på nogen måde at give billederne et automatisk id når man har ført dem op på serveren ved at kopiere dem alle i en mappe?

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg står og har brug for hjælp..
jeg skal lave et system hvor man via ftp ligger billeder ind i en mappe. hvorefter der via fso bliver vist billederne og en knap med "sæt i indkøbskurv" funktion. er det muligt på nogen måde at give billederne et automatisk id når man har ført dem op på serveren ved at kopiere dem alle i en mappe?

Jeg kan sagtens finde ud af at lave, så du kan uploade billeder ind i en mappe på et webhotel og give dem et id.
Men dog har jeg ikke mod på, at gå igang med en "Tilføj til indkøbskurv" - af denne simple grund: Jeg har aldrig prøvet det før.
Men du kan jo sige til, hvis du er interesseret i at prøve dig frem med "Tilføj til indkøbskurv-systemet selv, hvor jeg så kan lave "Upload billede" til dig... Skal bare høre hvilket komponent du bruger.

Z. som han skriver bruger han SFO (FILE SYSTEM OBJECT)

t