20 sidste skrevne indlæg

Tags:    asp

<< < 123 > >>
Hej jeg har fået fat i denne kode

--------------------------------------------

<%
SQL = "SELECT * FROM TABEL_MED_EMNER WHERE FORFATTER ='"& Request.QueryString("user") &"' LIMIT 0, 20"

Set rs = Conn.Execute(SQL)

Do While Not rs.EOF

SQL_COUNT = "SELECT COUNT(*) AS count FROM TABEL_MED_UNDER-EMNER WHERE id = " & rs("id")
set rs_count = Conn.Execute(SQL_COUNT)

response.write rs("FELT_NAVN") &" ("& rs_count("count")&")"

RS.MoveNext
Loop
rs.close
set rs = nothing
%>

-------------------------------------------

Og jeg har den asp fil det skal ind i, men ved ikk hvordan jeg skal gøre det, nogen som er frisk?

Jeg vil være utrolig taknemlig, og det skal bruges til profiler på
www.moviemakers.nu .. Grunden til vi ikk får den normale koder til det, er at han kræver penge for hver gang han skal kode andet end news... og vi har ikk uendelige penge, da det er et hobbysite :)

Håber virkelig i vil hjælpe..

Jeg arbejder med:
Vegas 6.0c
3d Studio Max 8
Photoshop cs
Delphi 7

29 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv lige det her! Du skal lige rette koden til, så den passer til din database og tabel!

Fold kodeboks ind/udKode 

F. Mahmood

Prøv lige det her! Du skal lige rette koden til, så den passer til din database og tabel!

Fold kodeboks ind/udKode 

Skal der stå mit navn ? denne er jo den fil man bruger til alle brugere :P

Det ved jeg! Men du skal RETTE den til. Altså du skriver den rigtige tabel navn og så skriver du overskrift der hvor dit navn står, fx <%=rs("overskrift")%>. Er det et tagwall eller hvad er det, som bruger skriver og der skal vises de seneste 20 indlæg af? Det vil hjælpe hvis jeg fik af vide hvilke felter tabellen indeholdte!

F. Mahmood

Det ved jeg! Men du skal RETTE den til. Altså du skriver den rigtige tabel navn og så skriver du overskrift der hvor dit navn står, fx <%=rs("overskrift")%>. Er det et tagwall eller hvad er det, som bruger skriver og der skal vises de seneste 20 indlæg af? Det vil hjælpe hvis jeg fik af vide hvilke felter tabellen indeholdte!

F. Mahmood

Jeg har rettet det med tabelnavnet :) men er stadig i tvivl om hvad "forfatter" skal ændres til :S

Det skal være de sidste 20 indlæg af den bruger man skriver ja

[Redigeret d. 11/01-06 17:05:28 af ThiazZ]

Der må være en tabel hvor indlægne er gemt! Den tabels felter skal jeg have oplyst.

F. Mahmood

F. Mahmood

Jeg har rettet det med tabelnavnet :) men er stadig i tvivl om hvad "forfatter" skal ændres til :S

Det skal være de sidste 20 indlæg af den bruger man skriver ja

Forresten kan de her hjælpe, det er tabellerne:
http://img374.imageshack.us/my.php?image=16wt.jpg
http://img374.imageshack.us/my.php?image=20ny.jpg
http://img489.imageshack.us/my.php?image=38bp.jpg

og så se her, det er efter jeg prøvede at uploade den :)
der højre klikked jeg på vis kilde og se hva den kom med (kun en meget meget meget lille del :)

Fold kodeboks ind/udKode 

Det er hva jeg ku finde af det jeg laved.. og man ku ikk se nogen forandring i profilen overhovedet :S

Den del jeg uploadet ser sådan her ud:

Fold kodeboks ind/udKode 

Tabellerne hedder:

Forum_svar
Forum_topic

Tabellerne hedder:

Forum_svar
Forum_topic

ps:
smid li et svar så du kan få dine point :) men håber du HELT sikkert vil hjælpe mig til at få det her til at virke :)

Photoshop cs
Delphi 7

Hehe, jeg kan ikke bruge navne til ret meget. Fortæl hvad de to bruges til og hvilke felter de har!

F. Mahmood

Hehe, jeg kan ikke bruge navne til ret meget. Fortæl hvad de to bruges til og hvilke felter de har!

F. Mahmood

Jame ndet kan du se på billederne ?
der kan du også se felterne ?

Photoshop cs
Delphi 7

<< < 123 > >>
t