Mac Adress Script problem

Tags:    asp

Hej.
Jeg har et script hvis opgave er at finde Mac Adressen på en Remote web client. Om scriptet er den med problemet er jeg ikke helt sikker på. En anden mulighed der virker mere sansynlig, er at min IIS eller andet, nægter tilladelse til brug af scriptet.

Scriptet ser således ud:
Fold kodeboks ind/udKode 

Grunden til min anklage mod min IIS ligger i den fejlbesked jeg modtager når jeg afprøver scriptet.

Fejl besked:
Tilladelse nægtet
/MacAdress.asp, line 10

sh.run "%comspec% /c nbtstat -A " & strIP & " > ""E:\\Internet Information Folder\\" & strIP & ".txt""",0,true <<---Linie 10

Nogen der kan hjælpe med problemet??? :(

7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej.
Jeg har et script hvis opgave er at finde Mac Adressen på en Remote web client. Om scriptet er den med problemet er jeg ikke helt sikker på. En anden mulighed der virker mere sansynlig, er at min IIS eller andet, nægter tilladelse til brug af scriptet.

Scriptet ser således ud:
Fold kodeboks ind/udKode 

Grunden til min anklage mod min IIS ligger i den fejlbesked jeg modtager når jeg afprøver scriptet.

Fejl besked:
Tilladelse nægtet
/MacAdress.asp, line 10

sh.run "%comspec% /c nbtstat -A " & strIP & " > ""E:\\Internet Information Folder\\" & strIP & ".txt""",0,true <<---Linie 10

Nogen der kan hjælpe med problemet??? :(

Mit bedste bud er at den account som sh.run afvikles under ikke har rettigheder til biblioteket "E:\\Internet Inf............" :)
Mvh. Thomas Lykke Petersen

Mit bedste bud er at den account som sh.run afvikles under ikke har rettigheder til biblioteket "E:\\Internet Inf............" :)

Det var ikke sådan at du lige vidste hvordan jeg retter det problem.?? :)

Det var ikke sådan at du lige vidste hvordan jeg retter det problem.?? :)

Har du adgang til den maskine IIS'en kører på? Hvis ikke, så skal du have fat i din webhotel udbyder.

Ja det er min egen maskine jeg køre det på

Ja det er min egen maskine jeg køre det på

Hvis det kører på din egen maskine så er det bare at vælge den folder som du ønsker at ændre sikkerheden på også tilføje IIS brugeren under sikkerhedsfanebladet.

Ok takker :)

har bare et problem, ved ikke lige hvordan jeg lukker det her..???

Ok takker :)

har bare et problem, ved ikke lige hvordan jeg lukker det her..???

Du lukker tråden ved at tildele point. :)

t