indsætte data i access database via formular

Tags:    asp

Hej

Jeg programmere normalt i php, men er nu nødsaget til at bruge asp til dette projekt.

Sagen er den at jeg skal have lavet en formular der kan skrive til databasen.

Jeg har indtil nu lavet databasen samt formularen, og lidt af siden der skal skrive til databasen.
Desværre fungere det ikke endnu, så håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe.

Formular!!!

Fold kodeboks ind/udKode 

indsaet.asp

Fold kodeboks ind/udKode 

4 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
OMG meget kode bare for at sætte en i acces.. tror jeg kan gøre det med halv så meget kode.. Hvis du vil kan jeg godt gøre det ??

Håber du kan bruge dette. Det er let redigerligt, samt rimeligt logisk, hvis jeg selv skal sige det... du lader lidt til at være en nybegynder, så det er jo altid godt med noget som man kan finde ud af.
Jeg har skrevet nogle kommentarer rundt omkring i koden, læs lige hele koden igennem, så vil du sikkert forstå hvad du skal ændre.
God fornøjelse.

Fold kodeboks ind/udKode 

Hej

Jeg programmere normalt i php, men er nu nødsaget til at bruge asp til dette projekt.

Jeg har indtil nu lavet databasen samt formularen, og lidt af siden der skal skrive til databasen.

Formular!!!

Fold kodeboks ind/udKode 

indsaet.asp

Fold kodeboks ind/udKode 

Hej

Formular!!!

Fold kodeboks ind/udKode 

indsaet.asp

Fold kodeboks ind/udKode 

indsaet.asp
Fold kodeboks ind/udKode 

Hej

Formular!!!

Fold kodeboks ind/udKode 

indsaet.asp

Fold kodeboks ind/udKode 

Det er vel forhåbentlig ikke bare fordi du skal smide data i access at du skal bruge asp, vel :) For det kan php jo også, men jeg vælger at tro at det er fordi din server ikke understøtter php.
Slot - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

t