Vis X antal ord ??! ;S

Tags:    asp

<< < 12 > >>
Hey alle !

har et lille job, hvor man kan tjene 200 up .. :O
Har et news system, hvor jeg har default.asp, og fuld-nyhed.asp !
i default.asp , kan man læse nyheden, sammen med de andre nyheder.. Så kan man klikke på nyheden, også kan man kun læse den..

Også vil jeg have sådan at den feks kun viser eks 30 ord af hver rs("nyh"), som forekommer i default.asp ..

Hvis nogen kan klarer det, så skriv endelig..
jeg kan zippe det, og sende det til dig, du fisker det, og sender tilbage, jeg giver dig de 200 UP ..

11 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
BTW - Kan nok ikke svarer for i aften !! engang omkring klokken 11 - 12 stykker..

Prøv:

Fold kodeboks ind/udKode 

Den medtager kun de første 30 ord - medmindre der er færre ord end 30, så medtager den hele nyheden...
Du kan selv overveje, om "Læs mere..."-linket kun skal være med hvis der er mere end 30 ord, men jeg synes det bør være der uanset hvad :)

Håber det kan hjælpe

- Mads

Flot.. Men det skal være i ASP, hvorfor tror du det er et asp forum ?? ;P LoL

Kun UP til dig hvis du kommer med asp til det ..

http://asp.dk/articles.asp?mode=show_article&article_id=216&tech_id=1

www.freakstyle.dk - freakstyle@freakstyle.dk

BTW - Kan nok ikke svarer for i aften !! engang omkring klokken 11 - 12 stykker..

Flot.. Men det skal være i ASP, hvorfor tror du det er et asp forum ?? ;P LoL

Kun UP til dig hvis du kommer med asp til det ..

Hejsa er det noget alla: http://www.hhafterdark.dk du tænker på?

Ja, lige præcis ;D

Det kan jeg da gost sende til dig :-).!

MEN: du kan også gå ind på http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=696

Du bestemmer selv men mit nyheds system er ik lige så gost som det ser ud!..

Mente du skulle lave det der X antal ord på mit system, så sender jeg det jeg har lavet til dig, og du sætter X antal ord funtion på ..

Mente du skulle lave det der X antal ord på mit system, så sender jeg det jeg har lavet til dig, og du sætter X antal ord funtion på ..

kk
vil du have min MSN eller hvad? sleepwalkerf@hotmail.com

Hey alle !

har et lille job, hvor man kan tjene 200 up .. :O
Har et news system, hvor jeg har default.asp, og fuld-nyhed.asp !
i default.asp , kan man læse nyheden, sammen med de andre nyheder.. Så kan man klikke på nyheden, også kan man kun læse den..

Også vil jeg have sådan at den feks kun viser eks 30 ord af hver rs("nyh"), som forekommer i default.asp ..

Hvis nogen kan klarer det, så skriv endelig..
jeg kan zippe det, og sende det til dig, du fisker det, og sender tilbage, jeg giver dig de 200 UP ..

Det er omkring 6måneder siden jeg programmerede ASP, men mener at i min seaching på viden har jeg læst noget om det og kan vidst gøre med: rs("nyh),30% eller rs("nyh),30 sådan noget i den stil! Ved ikke om virker, men prøv:)

ChristofferB ::.

[Redigeret d. 04/07-05 16:16:01 af ChristofferB]

<< < 12 > >>
t