IIS virker ikke!..

Tags:    asp

Hejsa jeg vil køre min egen hjemmeside og vil så køre den på MIN IIS men det virker ikke den siger denne fejlmelding: "Server Application Error
The server has encountered an error while loading an application during the processing of your request. Please refer to the event log for more detail information. Please contact the server administrator for assistance."
Hvad er der galt?...

10 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hejsa jeg vil køre min egen hjemmeside og vil så køre den på MIN IIS men det virker ikke den siger denne fejlmelding: "Server Application Error
The server has encountered an error while loading an application during the processing of your request. Please refer to the event log for more detail information. Please contact the server administrator for assistance."
Hvad er der galt?...

Starter din IIS ikke når du starter din pc?
Hvornår siger den den fejl?
Viser den fejlen på din browser eller kommer der en Alert op?
Hilsen
Jan S.

Hvad er der galt?...

Hilsen
Jan S.

Ja jeg starter IIS når jeg starter min computer op og det er i browseren at fejlen kommer frem.

Hvad er der galt?...

Hilsen
Jan S.

Ja jeg starter IIS når jeg starter min computer op og det er i browseren at fejlen kommer frem.

Så burde din IIS server køre, der er noget galt med din fil som du prøver at køre...

Hilsen
Jan S.

ej det tror jeg alså ikke i filen (default.asp) står der:

<%
response.write "<b>Hej Frederik!..</b>"
%>

ej det tror jeg alså ikke i filen (default.asp) står der:

<%
response.write "Hej Frederik!.."
%>

kik her: 83.93.88.136

MEN det er ikke altid for tiden er min computer er tænt!..

Prøv lige at lukke skype og andet der benytter port 80, gå i dos prmpt og skriv "iis reset" eller genstart servicen gennem manageren

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Prøv lige at lukke skype og andet der benytter port 80, gå i dos prmpt og skriv "iis reset" eller genstart servicen gennem manageren

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

Det virker desvære stadig ikke!..

okay, det var også bare et skud...

Kører iis godt nok ? kan du tilgå http://localhost

Det kan også ses ved at kigge på play, stop og pause iconerne i IIS administration.. play skulle gerne være disabled.

EDIT : Jeg formoder du har forsøgt at geninstallere ?

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

[Redigeret d. 19/06-05 23:09:23 af Jokke Jensen]

okay, det var også bare et skud...

Kører iis godt nok ? kan du tilgå http://localhost

Det kan også ses ved at kigge på play, stop og pause iconerne i IIS administration.. play skulle gerne være disabled.

EDIT : Jeg formoder du har forsøgt at geninstallere ?

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

[Redigeret d. 19/06-05 23:09:23 af Jokke Jensen]

ja da

er der mulighed for at man kan overtage din server med fjernskrivebord? Har en ide om hvad problemet er, men vil være besværligt at skulle guide dig igennem det.

[Redigeret d. 13/08-05 20:37:38 af Thomas Hansen]

[Redigeret d. 13/08-05 20:37:52 af Thomas Hansen]

t