Problem med flere ASP chatsystemer på samme server

Tags:    asp

Jeg har fået en ganske fin ASPchat, men når jeg opretter chatten på et subdomæne så kommer
brugerne fra et andet subdomæne alligevel ind på samme chat som den første selvom de to chatte ikke ligger samme sted på serveren.. Hvad kan være galt?

Jeg har intet forstand på ASP i forvejen jeg arbejder som regel med PHP :) såå håber i kan hjælpe alligevel

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Jeg har fået en ganske fin ASPchat, men når jeg opretter chatten på et subdomæne så kommer
brugerne fra et andet subdomæne alligevel ind på samme chat som den første selvom de to chatte ikke ligger samme sted på serveren.. Hvad kan være galt?

Jeg har intet forstand på ASP i forvejen jeg arbejder som regel med PHP :) såå håber i kan hjælpe alligevel

Jeg tror ikke det har noget med dine chats at gøre, men dine sub domæne, er det din egen server? - prøv at genstrate den, hvis det er et web hotel, prøv at vente et døgn og se hvad der sker? - evt. spørge din udbyder om hvad der sker med deres sever, måske har de lige nogle fejl som de ikke har opdaget?
Hilsen
Jan S.

Det ligger hos unoeuro... kan godt være det er subdomænerne... men det er kun chatten det er galt med.. alt andet på de forskellige subdomæner er adskilt..

Kommer i tanke om det ikke kan være subdomænerne.. chattende ligger på en anden server, hvor de ligger i hver sin mappe..

Hvordan ser din chat ud?

Hilsen Mathias

Din chat skulle tilfældigvis ikke køre på sesions eller applications eller hvad de nu hedder?

For der kan der jo gådt ske lidt vis de forskælige ting hedder det samme....

-------------------------------------------------------------------------
/*Dette indlæg er ikk skrevet af mig. Det har skrevet sig selv*\Tror jeg nok :)

[Redigeret d. 15/06-05 23:12:38 af Dark]

t