Samarbejdspartner/Investor søges til Managerspil

Tags:    asp

Jeg søger en eller flere personer som økonomisk vil hjælpe med at få siden her op og køre -> http://www.frip.dk/manworld/

Økonomisk kan der blive tale om enten medejerskab, eller reklame.

Siden er et fodboldmanagerspil i ASP, og siden har ikke fået noget navn endnu.

Siden bliver programmeret af Carsten Garborg, og ved medejerskab har du/I også ,ulighed for at få indflydelse på udvikling af siden

Siden koster 2000 at lave, og så skal den hostes.

Hvad DU/I får ud af det:

Du/I får ca 15.000 -> 20.000 aktive brugere, og store muligheder for at tilpasse vores muligheder for sponsorpenge, (kig på www.vman.dk og hattrick, de har ca 10.000 -> besøgende om måneden), samt et velfungerende site, med muligheder for at indføre brugerbetaling, og merchandice, senere hen.

For mere info, kontakt kargaen@gmail.com

1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er mig der ska programmere siden når den en dag bliver oprettet

Det ska lige siges at jeg ikke foretager mig noget før jeg har modtaget betaling for Onlinehammeren!

Jeg har dags dato ikke modtaget de 600,- som den sidste afbetaling på onlinehammeren består af og de skulle eftersigende have været på min konto 1. marts

Har sendt en email til dig, Michael og du har ikke svaret mig på hvorfor du ikke har betalt, hvilket får mig til at tro at du atter en gang ignorerer mig!

Jeg vil anbefale alle der har tænkt sig at lave handler med Michael at gardere sig mod at han undlader at betale - Jeg har som sagt endnu ikk modtaget de sidste 600,- for Onlinehammeren som var færdig for over et halvt år siden!

[Redigeret d. 14/03-05 16:08:08 af Karsten Garborg]

t