Netstation AuTo

Tags:    c++

<< < 123 > >>
Hej, Jeg har et problem inde på netstationen !

Jeg har en bruger der inde i lvl 14 som blev hacket her den anden dag, kan ikk komme ind på den igen.

Jeg er gået i gang med en ny bruger, men det tager så sygt lang tid !

Så ville bare spørge om man kan få lavet en auto,
eller måske findes den allerede, Ville være over genialt vis nogen kunne hjælpe !

Netstationen er en online 3D chat,
hvor man har en bruger,
Som optjener såkaldte Monetter (penge) Hver time,
Du får så en lejlighed efter 50 timer.
Lejligheden kan du så proppe ting i og sådan noget,
Altså et slags mini liv,
Hvor man chatter med vennerne og sådan noget,
Ved hvert time kommer der en lille box frem forskellige steder hver gang, på den box skal man trykke ok. ellers bliver timen ikk aktiviveret,

Det jeg helt vil have er at jeg kan lade den stå hvor den så trykker på det ok hver time!

på forhånd tak (:

\\KenTor

22 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvorfor hacker du ikke din bruger igen, eller anmelder det til Netstationen, at der er udbydende gæster inde!

Sælg eller køb domænenavne på auktion. Få den bedste pris for dine domæner. Helt uden gebyrer! på http://www.alletiders-internet.dk

Din bruger bliver jo ikke "hacket" af ingenting?
Du må have givet din kode ud, eller blev snydt? ;)

Hvorfor hacker du ikke din bruger igen, eller anmelder det til Netstationen, at der er udbydende gæster inde!

Sælg eller køb domænenavne på auktion. Få den bedste pris for dine domæner. Helt uden gebyrer! på http://www.alletiders-internet.dk

De kan man ikk, Så vil alle jo bare gør det ! det står selv inde på viceværtens side ! :(

Hvis det ikke er dig selv der har voldbollet din konto, hvorfor whiner du så ikke bare lidt til netstation og får dem til at hjælpe dig, jeg vil da mene at de helt klart bærer et ansvar overfor at det kan lade sig gøre, medmindre du selv har sjusket lidt med sikkerheden?

Hvis det ikke er dig selv der har voldbollet din konto, hvorfor whiner du så ikke bare lidt til netstation og får dem til at hjælpe dig, jeg vil da mene at de helt klart bærer et ansvar overfor at det kan lade sig gøre, medmindre du selv har sjusket lidt med sikkerheden?

Jeg Sjusker ikk med sikkerheden, vis du læser i viceværetens profil så står der at der ikk bliver givet brugere tilbage !,

Key logger !

Key logger !

så har du da også sjusket med sikkerheden......... Men tror ikke der er nogen måde at lave det om andre end at man har en computer kørende 24/7 og så laver bruger som man styrer automatisk?

Hilsen Mathias

Edit: Indeholder alle de ting man kan downloade alligevel ikke keyloggere??

[Redigeret d. 16/12-05 17:58:59 af Mathias Knudsen]

Det bør være temmelig trivielt at lave et sådan program, og der er sikkert mange der har gjort det før.

Det eneste der er lidt besværligt er at finde ud af hvor knappen er.

Kan du selv programmere lidt? Hvis ikke så synes jeg at du skal kikke forbi google.

så har du da også sjusket med sikkerheden......... Men tror ikke der er nogen måde at lave det om andre end at man har en computer kørende 24/7 og så laver bruger som man styrer automatisk?

Hilsen Mathias

Edit: Indeholder alle de ting man kan downloade alligevel ikke keyloggere??

[Redigeret d. 16/12-05 17:58:59 af Mathias Knudsen]

Forstår ikk helt dit spørgsmål, :$

Edit: kom til at trykke 2 gange, Ved ikk hvordan jeg sletter dem :b

[Redigeret d. 16/12-05 21:19:39 af Foad]

<< < 123 > >>
t