ASP kontra HTML

Tags:    asp

Hej med jer,

lige et spørgsmål??
Jeg er igang med at lave et dataovervågnings projekt. Som skal laves som en WEB applikation. Jeg forventer at de fleste sider vil være ASP sider, men sider som menu og lign. hvor det jo ikke er behov for asp funktionalitet, kan man jo sagtens laves som html sider.
Bør man lave alle ens sider som asp, og dermed undgå at blande asp og html sider, eller er det lige meget?

På forhånd tak,
Thomas Vanting

2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Når jeg laver sådan noget foretrækker jeg at lave alle sider som .asp sider. Da jeg synes det giver mig et bedre overblik når alle sider hedder det samme. Samtidig med at det sandsynligvis er mere vedligeholdelsesvenligt. Hvem ved om du om 2 måneder skal have lidt asp funktionalitet på en af de sider du tidligere troede der ikke skulle være funktionalitet på? Tror det er op til din egen samvittighed, hvad du synes der er nemmest og bedst i den løsning du sidder med.

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Hej med jer,

lige et spørgsmål??
Jeg er igang med at lave et dataovervågnings projekt. Som skal laves som en WEB applikation. Jeg forventer at de fleste sider vil være ASP sider, men sider som menu og lign. hvor det jo ikke er behov for asp funktionalitet, kan man jo sagtens laves som html sider.
Bør man lave alle ens sider som asp, og dermed undgå at blande asp og html sider, eller er det lige meget?

På forhånd tak,
Thomas Vanting

Det er fuldstændig lige gyldigt :)

Mvh. Thomas Lykke Petersen

t