Nogle der er interesserede i et lille udviklingsjob mod betaling!

Tags:    asp

<< < 12 > >>
Hej jeg er i gang med at udvikle en hjemmeside for nogen som ønsker en database i denne stil:

http://www.baunehoej.dk/elever/index.php

bare i ASP og jeg er simpelthen stadig for meget amatør til at kunne lave sådan noget da jeg reelt er grafiker som så udvikler i HTML som jeg håber jeg kan bidrage til at hjælpe med herinde.

ville høre om nogen er interesserede da en af mine venner sagde at folk her var ret dygtige.

1000 kr til den der ønsker opgaven

Håber det fanger en eller andens interesse.

12 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg er klar.... check din udviklerpost

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Nogle bestemte grunde til at det ikke må være i PHP? Eller hvad med ASP.NET?

mikl-dk | udv@mikl.dk

Nogle bestemte grunde til at det ikke må være i PHP? Eller hvad med ASP.NET?

mikl-dk | udv@mikl.dk

Deres webhotel understøtter ikke PHP. Men der er er ASP.NET
se info her:

ASP Hotel:

500 MB Lagerplads til hjemmeside
Ubegrænset trafik, upload, download (ingen skjulte omkostninger)
Understøttelse af:
- HTTP/1.0, HTTP/1.1
- Frontpage 2002
- Fuld adgang til CGI/Perl 5
- ASP, ASP.NET, ODBC (f.eks. MS Access databaser)
- RealAudio/RealVideo HTTP-streaming
Installerede komponenter:
- ASPmail, JMail v4.3

Okay,

Jeg har nok desværre ikke tiden lige nu - hvornår er deadline?

De understøtter ikke MS SQL, kun Access?

mikl-dk | udv@mikl.dk

Okay,

Jeg har nok desværre ikke tiden lige nu - hvornår er deadline?

De understøtter ikke MS SQL, kun Access?

mikl-dk | udv@mikl.dk

Jeg ved ikke mere omkring webhotellet end jeg har skrevet men jeg kan da få dem til at få sig et bedre webhotel hvis det er hehe.

Kan du ikke lave det ud fra de ovenstående muligheder? Ellers kan du jo bare skrive hvad der kræves.

Ang deadline. Snarest. Hvor lang tid regner du med der vil gå... sådan cirkus :-) ?

Jo, det kan jeg godt - men er ked af at skulle bruge Access som databaes. Det vil jeg faktisk slet ikke gøre :-) MySQL eller MS SQL.

Har først tid om et par uger, så det vil jeg ikke byde dig. Der kommer nok nogle flere og byder ind, som du kan benytte dig af :-)

mikl-dk | udv@mikl.dk

Jo, det kan jeg godt - men er ked af at skulle bruge Access som databaes. Det vil jeg faktisk slet ikke gøre :-) MySQL eller MS SQL.

Har først tid om et par uger, så det vil jeg ikke byde dig. Der kommer nok nogle flere og byder ind, som du kan benytte dig af :-)

mikl-dk | udv@mikl.dk

Okay men tak for det alligevel og hvis der ikke er andre der melder sig så hører du fra mig. Tak for din tid :-)

Bare i orden.

Det var skam så lidt :-)

mikl-dk | udv@mikl.dk

Hej,
jeg kunne godt være interesseret i dit tilbud, men jeg vil gerne vide, hvor meget grafik, du gerne vil have lavet til det?
For ellers skal jeg jo regne grafiker-løn med i dit forslag til prisen.

Du kan kontakte mig herinde eller du kan add'e mig til din MSN (hvis du har en): crazy@handyr.dk
N.B. Dette er ikke en email jeg tjekker... Kun MSN!

Venligst
Philip Nelander

Hej,
jeg kunne godt være interesseret i dit tilbud, men jeg vil gerne vide, hvor meget grafik, du gerne vil have lavet til det?
For ellers skal jeg jo regne grafiker-løn med i dit forslag til prisen.

Du kan kontakte mig herinde eller du kan add'e mig til din MSN (hvis du har en): crazy@handyr.dk
N.B. Dette er ikke en email jeg tjekker... Kun MSN!

Venligst
Philip Nelander

der behøves ingen grafik bare en ren databse som den her http://www.baunehoej.dk/elever/index.php

den skal kunne det samme som den... Kan det lade sig gøre?

<< < 12 > >>
t