java

Tags:    asp

Jeg har et problem med min java dropdown menu, der virker meget weird..

Hvis jeg tilføjer mere end en nyhed på min "news.php" får jeg en fejlmeddelelse i IE der siger "Stack overflow at line: 514". Hvis jeg udkommentere linje 514 i mit java får jeg ikke fejlen. Det sjove er så, at det kun er i IE jeg får den. jeg har testet i firefox og mozilla der er der intet i vejen. Er det blot en java fejl i IE eller hvordan ?
Min linje 514 ser således ud: function Minit(){el=0;df=-1;if((_d.all&&_d.getElementById)&&!mac)_d.write("<"+"script>function getflta(ap){try{if(ap.filters){flta=1}}catch(e){}}<"+"/script>");for(x=0;x<parr.length;x++){if(!opra){fixb("menu"+parr[x]);popup(parr[x])}}if(ns4){_d.captureEvents(Event.MOUSEMOVE);oww=self.innerWidth-16;owh=self.innerHeight-17;window.onresize=function(){if(ww!=oww||wh!=owh)window.history.go(0)}}_d.onmousemove=getMouseXY;MScan();}for(a=1;a<menus;a++){dmenu("menu"+a)}if(mac45)Oload=window.onLoad;else Oload=window.onload;if(!ns61&&ns6||ns6hif){window.onload=mOL}else{Minit();sis();window.onload=mOL}

4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis jeg tilføjer mere end en nyhed på min "news.php" får jeg en fejlmeddelelse i IE der siger "Stack overflow at line: 514".

ikke for at være en grim mand, men det her er et asp forum :) prøv php istedet :)
Casper

prøv HTML/CSS forumet i stedet...
og tilføj evt. linie skift... så finder du nok selv fejlen...

Mvh. Jop...

det opdagede, men eftersom man ikke kan slette sine indlæg efter man har postet dem... go figure

det opdagede, men eftersom man ikke kan slette sine indlæg efter man har postet dem... go figure

t