Upload billeder?

Tags:    asp

<< < 12 > >>
ja jeg ved slet ikke om det kan lade sig gøre uden en masse bøvl, men jeg tænkte lig at jeg ville høre ad.

Det jeg ville spørge om er hvordan kan man lave, sådan en uploader funktion som der er på

http://www.freewindows.dk/fw/modules/myalbum/

altså med at der kommer et lille mini billeder og når man trykker på det bliver man sendt videre til det rigtige billede.

Er det muligt at overskue eller er det helt vild langt væk?

12 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nej det er ikke umuligt.. udvikler du i asp skal du have fat i en billede komponent, for at det kan gøres simpelt (tjek din webhoteludbyder )..

Understøtter dit webhotel .Net har jeg et færdigt udviklet script du kan få og køre i en iframe eller noget ?

Giv lyd..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Nej det er ikke umuligt.. udvikler du i asp skal du have fat i en billede komponent, for at det kan gøres simpelt (tjek din webhoteludbyder )..

Understøtter dit webhotel .Net har jeg et færdigt udviklet script du kan få og køre i en iframe eller noget ?

Giv lyd..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

Jeg udvikler i ASP, men hva mener du med billede komponent, har jeg nemlig aldrig hørt før.

Jeg ville lige undersøge om de understøtter .Net

Så r jeg tilbage her er det som de tilbydere!

UBEGRÆNSET WEBPLADS
SUBDOMAIN
HTML
SHTML
CSS (STYLE)
ASP
PHP
ACCESS
FLASH
SHOCKETWAVE
ALLE SLAGS BILLEDE FILER
FTP UPLOAD

sys ikk lig jeg kan finde .Net, men er sku heller ikk så klog helt endnu indenfor det område, hehe.
Håber du ku brug det til noget, eller hva jeg nu ska sige. :D

Stik mig lige navnet på din udbyder..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

Stik mig lige navnet på din udbyder..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

her www.ittraffic.com, hvorfor da ??? vil jo gerne blive klogere, hehe :D

Det var mere hvem du har dit webhotel hos.. bliver nød til at undersøge hvilke komponenter de har til deres asp..

de fleste har aspImage og aspUpload installeret..

Men det skal undersøges..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

Ska jeg prøve at smide en besked i forumet om hvilke komponenter de understøtter til ASP?

[Redigeret d. 11/08-04 20:01:20 af Hans]

Jeps.. det ville være fint..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

Jeg fik det her svar "Læs under hosting" og det er det jeg tilføjede før, så der blev jeg ikke ret meget klogere.
Kan det være at de understøtter de fleste komponenter så, eller hvad?

[Redigeret d. 11/08-04 21:42:48 af Hans]

Kan jeg ikk prøve at få det som du har til at ligge, og så prøve at uploade det for at se om det virker. Ku være meGa godt.

<< < 12 > >>
t