update MySQL

Tags:    asp

Jeg har gennem et stykke tid nu forsøgt at søge informationer om hvordan jeg kan opdatere en record der er udskrevet på en liste..

koden til listen er listen er lidt rodet da jeg har forsøgt en del....

dim x
x=1
if NOT rs.BOF then
rs.movefirst
Do while NOT rs.EOF
'session("title") = rs("title")
response.Write(rs("title"))%><br><input type="text" name="title<%=x%>" value="<%=rs("title")%>"> <%=x%> - <%response.Write(request.QueryString("title"&x)&" - - "&request.Form("title"&x))%><br><%response.Write(rs("About"))%><br>added: <%response.Write(rs("added"))%><br><a href="default.asp?mode=del">Afvis</a> <a href="default.asp?mode=notdel">Accept</a><br><%
x=x+1
rs.MoveNext
Loop

og når jeg eksv. trykker på "accept" køre følg. kode:

strSQL = "UPDATE `freeware` SET`accept` = 'Ja' WHERE `title`='"&request.Form("title"&x)&"' LIMIT 1" 'VALUES('NOT');"
set rs = conn.execute(strSQL)
response.Write("Programmet "&request.Form("title"&x)&" - "&request.QueryString("title"&x)&" er accepteret<br><br>Du føres tilbage til listen om få sekunder...")
response.Write("<br><br>"&strSQL)

strSQL output:
UPDATE `freeware` SET`accept` = 'Ja' WHERE `title`='' LIMIT 1

Nogen der kan bringe mig til en løsning ???

1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Lukker igen... Jeg har fået det til at virke....

Jeg har gennem et stykke tid nu forsøgt at søge informationer om hvordan jeg kan opdatere en record der er udskrevet på en liste..

koden til listen er listen er lidt rodet da jeg har forsøgt en del....

dim x
x=1
if NOT rs.BOF then
rs.movefirst
Do while NOT rs.EOF
'session("title") = rs("title")
response.Write(rs("title"))%><input type="text" name="title<%=x%>" value="<%=rs("title")%>"> <%=x%> - <%response.Write(request.QueryString("title"&x)&" - - "&request.Form("title"&x))%><%response.Write(rs("About"))%>added: <%response.Write(rs("added"))%><a href="default.asp?mode=del">Afvis</a> <a href="default.asp?mode=notdel">Accept</a><%
x=x+1
rs.MoveNext
Loop

og når jeg eksv. trykker på "accept" køre følg. kode:

strSQL = "UPDATE `freeware` SET`accept` = 'Ja' WHERE `title`='"&request.Form("title"&x)&"' LIMIT 1" 'VALUES('NOT');"
set rs = conn.execute(strSQL)
response.Write("Programmet "&request.Form("title"&x)&" - "&request.QueryString("title"&x)&" er accepteretDu føres tilbage til listen om få sekunder...")
response.Write(""&strSQL)

strSQL output:
UPDATE `freeware` SET`accept` = 'Ja' WHERE `title`='' LIMIT 1

Nogen der kan bringe mig til en løsning ???

t