hjælp til juleshow

Tags:    c++

hey jeg går på handelskolen og skal lave et diasshow med en hele masse billede som skal køre i mens folk går ind. der er ca 300 billede så jeg ville høre om der ikke var en sød person her inde. der kunne lave et lille program som kan tage alle de billeder der ligger i en mappe og visse dem i et diasshow.

håber at der er en der gider hjælpe ellers skal jeg til smide 300 billeder ind i PowerPoint :S

6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Hvis du har alle billederne i en mappe, kan du jo blot åbne et billlede med Windows Picture viewer, og her fra starte Dias show (F11)

Hilsen Thomas Vanting

I den danske version af Windows hedder dette program "Windows Billed- og faxfremviser", men det gør sig stadig gældende at du starter showet med F11.

Programmet skulle gerne starte helt automatisk når du dobbeltklikker på et billede i Windows XP, eller højreklikker og vælger "Eksempel", medmindre du har sat et grafisk redigeringsprogram f.eks. til at styre JPG mv.
Hvis det sidste er tilfældet, så prøv "Åbn med..".
Mvh.
Christian Schultz Knudsen

I den danske version af Windows hedder dette program "Windows Billed- og faxfremviser", men det gør sig stadig gældende at du starter showet med F11.

Programmet skulle gerne starte helt automatisk når du dobbeltklikker på et billede i Windows XP, eller højreklikker og vælger "Eksempel", medmindre du har sat et grafisk redigeringsprogram f.eks. til at styre JPG mv.
Hvis det sidste er tilfældet, så prøv "Åbn med..".
Mvh.
Christian Schultz Knudsen

okay det er bare fordi vi vil have billeder til at være der længer tid de skifter for hurtig

Med Irfan View kan du selv bestemme delay:
http://www.irfanview.com/

Med Irfan View kan du selv bestemme delay:
http://www.irfanview.com/

okay men det er fordi det skal være på en cd ved ikke om man kan installer det på en cd :D

Du kan bare instalere det på harddisken og derpå kopiere det over på CD'en

t