For Each...

Tags:    asp

hej!

Jeg vil gerne lave en For Each men ved ikke hvordan jeg skal lave den... Den skal sige For Each ID in SQL Kaldet... Det ser sådan ud:

Fold kodeboks ind/udKode 

Kan man ikke gøre det?, det jeg har lavet der virker ikke...

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Fold kodeboks ind/udKode 

ville dette ikke have samme funktion som det du viser ovenfor?

Jeppe Johansen
Jeppesoftware@hotmail.com

hej!

Jeg vil gerne lave en For Each men ved ikke hvordan jeg skal lave den... Den skal sige For Each ID in SQL Kaldet... Det ser sådan ud:

Fold kodeboks ind/udKode 

Ømmm Hvad er det helt præsist du vil lave?
Vil du tælle hvor mange post der er i Databasen?

Og er det .Mdb databaser??

------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter

hej!

Fold kodeboks ind/udKode 

Ømmm Hvad er det helt præsist du vil lave?
Vil du tælle hvor mange post der er i Databasen?

Og er det .Mdb databaser??

Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter

Der kommer hele tiden flere og flere posts i databasen... Og det skal være sådan at hver gang der er en post så plusser den et til!

Fold kodeboks ind/udKode 

ville dette ikke have samme funktion som det du viser ovenfor?

Jeppe Johansen
Jeppesoftware@hotmail.com

Jeg kan godt sige det her på en anden måde... Det er et forum, og det her er en tråd. Hver gang der er over 10 post skal der komme en Gå til side 1 2, hvis i forstår hvad jeg mener... Kunne det være nemmere at svare på?

Jeg kan godt sige det her på en anden måde... Det er et forum, og det her er en tråd. Hver gang der er over 10 post skal der komme en Gå til side 1 2, hvis i forstår hvad jeg mener... Kunne det være nemmere at svare på?

Alså det er en Next side funktion der kan Splitte den ud i flere sider?

Darkfighter

Alså det er en Next side funktion der kan Splitte den ud i flere sider?

Darkfighter

JA! Netop det :)

t