Har brugt et stykke tid på at lave en hjemmeside nu, og har nu endelig fået den lagt den ud på nettet.
Kunne godt tænke mig noget feedback, hvis i lige gider bruge et par min. På det.
Hej, hjemmesiden som du har lavet er god nok, man der er mange ting der kan laves sa den bliver endnu bedre.
1) det kunne vaere rigtigt godt hvis du centrerede din main tabel. (table align="center")
2) brug verdana som skrifttype da verdana laese bedst pa skaermen.
3) det kunne vaere sejt hvis der var nogle effekter pa knapper du kan f.eks: onmouseover="this.style.backgroundColor='#FFFFFF'" onmouseout="this.style.backgroundColor='#DFF9E2'". eller lign.
4) top billedet er noget af det vigtigste, og jeg ma indromme at det er ikke lavet godt , der er mellemrum mellem 2 billeder.
det kunne vaere godt hvis du kunne lave en lang paen billede i photoshop/gimp.
hvis der er, sa kan jeg lave en billede til dig. bare sig til.
1) Jeg bruger ikke tabeller til min hjemmeside, men et CSS dokument, som styrer hele hjemmesidens layout.
2) Det råd vil jeg helt sikkert tage til mig, da jeg havde tænkt på at ændre skrifttypen, men det blev ikke rigtig til noget, da jeg var usikker på hvorfor en der ville være den mest praktiske at vælge.
3) Jeg går ud fra du mener min menu, over i venstre side. Den er også lavet i css, og der er faktisk en lille effekt på den, i det at den skifter tekst farven til rød, ved onmouseover.
Men det kunne godt være det ville se godt ud, hvis baggrunds farven os blev ændret.
Vil jeg da lige eksperimentere lidt med.
4) Vil godt give dig ret i at top billede ser lidt dødt ud, men kunne simpelthen ikke finde på noget mere kreativt. Så hvis du gider kunne jeg da godt tænke mig at se hvad du kan kreere.
Angående mellem rummet mellem de to billeder i toppen kan jeg da sige til dig at det er fordi det til højre jo er et banner. Men man kunne eventuelt ligge et stort billede bag ved bannerede.