Konvertering af side??

Tags:    asp

Hej er der nogen som kan hgjælpe mig med at konvertere denne side fra ASP til PHP, det drejer sig om 1 side + tilhørende database.

Mvh
Mivsen

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej er der nogen som kan hgjælpe mig med at konvertere denne side fra ASP til PHP, det drejer sig om 1 side + tilhørende database.

Mvh
Mivsen

linux har et asp2php projekt kørende...

-------------------------------
Hilsen Jimmi Westeberg
http://www.westsworld.dk

Ehh sorry, glemte at skrive at jeg kører Win XP.
Jeg har prøvet at bruge "Jaguar asp2php" men den skriver Done og så står den bare og arbejder, men uden resultat *S*

Mvh
Mivsen

Mvh
Mivsen

linux har et asp2php projekt kørende...

-------------------------------
Hilsen Jimmi Westeberg
http://www.westsworld.dk

Mvh
Mivsen

Hvad slags side er det? Er det en gæstebog, eller et nyhedssystem... or what?
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959

Nej det er en auktionsside *S*

Mvh
Mivsen

Hvad slags side er det? Er det en gæstebog, eller et nyhedssystem... or what?
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959

Mvh
Mivsen

Nu vil jeg jo ikke blande mig ... Jo jeg vil. Dette spørgsmål vil jeg nok egentlig vurdere som tilhørende PHP gruppen. Jeg vil foreslå at du lukker tråden og starter den i PHP forummet.
--
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

Nå, okay så lukker jeg da bare spørgsmålet, og flytter det over i PHP sektionen *S*

Mvh
Mivsen

Nu vil jeg jo ikke blande mig ... Jo jeg vil. Dette spørgsmål vil jeg nok egentlig vurdere som tilhørende PHP gruppen. Jeg vil foreslå at du lukker tråden og starter den i PHP forummet.
--
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

Mvh
Mivsen

t