Hvilken hjælp?
hvis man har en sætning som hedder j test test test test test k.. Hvordan får man så at vide hvad indeholdet er mellen j og k?Altså hvad er scriptet til at søge efter en start og en slut ting, og så få indeholdet mellem de to ting af vide?Med venlig hilsenFrede_Manden
hvis man har en sætning som hedder j test test test test test k.. Hvordan får man så at vide hvad indeholdet er mellen j og k?Altså hvad er scriptet til at søge efter en start og en slut ting, og så få indeholdet mellem de to ting af vide?Med venlig hilsenFrede_Manden Du skal nok have fat regual expressions. Slå det op i hjælpen.-- Thomas DueSoftware developerudvikleren.dk - ASP redaktørtdue@mail.dk
Hvilken hjælp?Her f.eks:http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/script56/html/vsobjregexp.asp-- Thomas DueSoftware developerudvikleren.dk - ASP redaktørtdue@mail.dk
Ellers tak, jeg fandt selv svaret i går.. Men mange tak alligevel :-)
Ellers tak, jeg fandt selv svaret i går.. Men mange tak alligevel :-)Det er da iorden, så hvis du har svaret så post det her så andre kan få glæde af det, og luk tråden -- Thomas DueSoftware developerudvikleren.dk - ASP redaktørtdue@mail.dk
Ellers tak, jeg fandt selv svaret i går.. Men mange tak alligevel :-)Det er da iorden, så hvis du har svaret så post det her så andre kan få glæde af det, og luk tråden -- Thomas DueSoftware developerudvikleren.dk - ASP redaktørtdue@mail.dk Jeg kan da ikke lukke tråden uden at give upsMed venlig hilsenFrede_Manden