Opdater kun ASP sætningen

Tags:    asp

Jeg er i gang med en 3Dchat - eller hvad man nu kalder det - og det driller mildest talt lidt. Jeg har en forbindelse til en database, og vil så kun opdatere ASP sætningen, så det ikke blinker.

Hilsen Mathias

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg mener at jeg har nogle billeder og vil så ikke opdatere siden normalt. Hvis man opdatere siden normalt blinker billederne fordi det tager tid at loade billederne.

Hvis det er nogle få fast definerede billeder, så kunne du måske slippe afsted med at preloade dem, og så udskifte løbende. Der tror jeg du får mest ud af at henvende dig i HTML/CSS forummet, da det er clientside den slags foregår. Du kan ganske givet også få svar her, men ikke af mig, for jeg kender ikke svaret ;)

Med hensyn til resten, altså selve chatten, kommer du jo nok ikke uden om at reloade siden, men det kan du måske gøre i en IFrame, eller et decideret frameset. Igen kan du nok bedst få hjælp i HTML/CSS forummet.

---
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

Jeg er i gang med en 3Dchat - eller hvad man nu kalder det - og det driller mildest talt lidt. Jeg har en forbindelse til en database, og vil så kun opdatere ASP sætningen, så det ikke blinker.

Hilsen Mathias

Hvad mener du helt nøjagtigt?

"Så det ikke blinker" - Så hvad ikke blinker?

Du er nok nødt til at komme med lidt flere oplysninger hvis vi skal kunne hjælpe dig.
---
Thomas Due
Software developer
tdue@mail.dk

Hilsen Mathias

Hvad mener du helt nøjagtigt?

"Så det ikke blinker" - Så hvad ikke blinker?

Du er nok nødt til at komme med lidt flere oplysninger hvis vi skal kunne hjælpe dig.
---
Thomas Due
Software developer
tdue@mail.dk

Jeg mener at jeg har nogle billeder og vil så ikke opdatere siden normalt. Hvis man opdatere siden normalt blinker billederne fordi det tager tid at loade billederne.

Jeg tager selv pointene

t