Programmere Søgemaskine om??

Tags:    asp

<< < 12 > >>
Hej forum.

Er der slet ikke nogen som vil tjene nogen rigtige penge på at programmere en ASP søgemaskine om til PHP ???

Seriøst, hvis ja skriv prisen, så snakker vi videre.

Mvh
Guldhammer

15 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ja, det meste er ASP sider, men der er et par enkelte CSS filer også *S*

Mvh
Guldhammer

He he, okay...

Hvad indeholder de filer? Programmering? Hvilken type etc...

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk

Okay - hvilken type programmering? Skal det også laves om, eller er det kun det script du har pastet her, der skal laves om?

nej det er det hele, + jeg gerne vil have konverteret databasen til MySQL *S*

Mvh
Guldhammer

Okay - hvilken type programmering? Skal det også laves om, eller er det kun det script du har pastet her, der skal laves om?

Okay - hvilken type programmering? Er det fremvisning af data? Redigeringsmuligheder? Sletningsmuligheder? Oprettelsesmuligheder? Etc.

Hvad er den nuværende databasetype (gider ikke kigge scriptet igennem, da jeg nu er ved at skrive :))? Access?

Så kommer det nok til at løbe op i nogle tusinde - lyder som en del, når det er >40 sider...

mikl-dk | mikl@mikl.dk

Ehh, hvilken type????

den nuværende database er access.

Så glem det, jeg har ikke råd til at ofre et par tusinde.

Mvh
Guldhammer

Okay - hvilken type programmering? Er det fremvisning af data? Redigeringsmuligheder? Sletningsmuligheder? Oprettelsesmuligheder? Etc.

Hvad er den nuværende databasetype (gider ikke kigge scriptet igennem, da jeg nu er ved at skrive :))? Access?

Så kommer det nok til at løbe op i nogle tusinde - lyder som en del, når det er >40 sider...

mikl-dk | mikl@mikl.dk

<< < 12 > >>
t