Programmere Søgemaskine om??

Tags:    asp

<< < 12 > >>
Hej forum.

Er der slet ikke nogen som vil tjene nogen rigtige penge på at programmere en ASP søgemaskine om til PHP ???

Seriøst, hvis ja skriv prisen, så snakker vi videre.

Mvh
Guldhammer

15 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det var da noget af en opgavebeskrivelse... Jeg vil nok skyde på, at det koster dig en blankocheck! For en søgemaskine kan være _meget_ simpel, eller der kan være nogle utrolig >syge< algoritmer. Så kom med koden i ASP, så vil du kunne få en pris...

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk

Hej forum.

Er der slet ikke nogen som vil tjene nogen rigtige penge på at programmere en ASP søgemaskine om til PHP ???

Seriøst, hvis ja skriv prisen, så snakker vi videre.

Mvh
Guldhammer

Jo da, du kan kontakte mig på:

kaare@phpnet.dk
eller på messenger
kastermester@hotmail.com

Så kan vi snakkes nærmere og mere detaljeret om opgaven :-).

Mvh
Kaare

Okay, her er koden til index.asp, men jeg ved ikke hvor meget det hjælper med koden til 1 side, for der er jo andre sider til søgemaskinen også ???

Fold kodeboks ind/udKode 

Mvh
Guldhammer

Det var da noget af en opgavebeskrivelse... Jeg vil nok skyde på, at det koster dig en blankocheck! For en søgemaskine kan være _meget_ simpel, eller der kan være nogle utrolig >syge< algoritmer. Så kom med koden i ASP, så vil du kunne få en pris...

Jeg glemte at skrive at siden selvfølgelig skal bruge Mysql *S*

Mvh
Guldhammer

Hej forum.

Eftersom dette er forummet for ASP udvikling, hører denne tråd nu nok mere hjemme i PHP forummet.

---
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

Ja måske, men da det drejer sig om en opgave der skal laves om fra ASP til PHP, så mente jeg at dette forum passede bedst *S*

Mvh
Guldhammer

Hej forum.

Eftersom dette er forummet for ASP udvikling, hører denne tråd nu nok mere hjemme i PHP forummet.

---
Thomas Due
Software developer
tdue@mail.dk

Men okay, jeg lukker sp.

Guldhammer

Ja måske, men da det drejer sig om en opgave der skal laves om fra ASP til PHP, så mente jeg at dette forum passede bedst *S*

Mvh
Guldhammer

Hej forum.

---
Thomas Due
Software developer
tdue@mail.dk

Det er en medgørelig nok opgave, da det er en "almindelig" søgemaskine. Jeg vil skyde på ca. 500 kr. for en sådan opgave...

Og er det det komplette script, eller er der mere end det?

Nej, der er 41 filer + grafik, og Database *S*

Mvh
Guldhammer

Det er en medgørelig nok opgave, da det er en "almindelig" søgemaskine. Jeg vil skyde på ca. 500 kr. for en sådan opgave...

Og er det det komplette script, eller er der mere end det?

He he, okay...

Hvad indeholder de filer? Programmering? Hvilken type etc...

<< < 12 > >>
t