Optæling i Access Database

Tags:    asp

<< < 12 > >>
Hej.

Jeg har siddet og tænkt over noget. Jeg har en asp side hvor mig og nogle venner sætte rekorder i et bil spil, og hvor vi skriver tiderne ind. Men hver gang en slår en rekord, skal tiden ændres, dette er i sig selv ikke noget problem, det er meget logisk, men det der tager tid, og måske findes en bedre løsning, er at jeg skal ændre fx: Player1 til at føre med 20, ned til 19, og Player2 fra 15 til 16, fordi han har sat ny rekord.

Kan man med hjælp af asp, lave en kode som optæller mængden af Player1 i databasens tabel, og Player2? Og hvor den herved skriver hvor mange gange de hver står der.

Mvh
Finn Madsen

12 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Okay, nu har jeg så læst et par artikler omkring det. Men jeg har problemer med at få den viden jeg har fået via artiklerne over til mit problem, og min database. På hvilken områder laver jeg den bedste database til netop denne asp side?

Mvh
Finn Madsen

Jeg har ikke fået noget svar, og er allerede gået i gang med databasen. Så det er for sendt nu. To bad.

Mvh
Finn Madsen

Jeg har ikke fået noget svar, og er allerede gået i gang med databasen. Så det er for sendt nu. To bad.

Det er da også fuldstændigt i orden, men så vil jeg anbefale dig at lukke tråden.
---
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

<< < 12 > >>
t