GetURL FF IE

Tags:    c++

Findes der en måde at få fat i hvilken url der er indtastet? Søger lidt en funktion der kunne GetURL(firefox) = www.udvikleren.dk eller det samme med IE. Kan dette lade sig gøre uden at jeg skal ind og udvikle plugins til de respektive programmer?

Mvh

3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Findes der en måde at få fat i hvilken url der er indtastet? Søger lidt en funktion der kunne GetURL(firefox) = www.udvikleren.dk eller det samme med IE. Kan dette lade sig gøre uden at jeg skal ind og udvikle plugins til de respektive programmer?

Mvh

Ønsker nemlig at lave et program der kan disable folk fra at besøge den skodside til arto fra min computer :P Specielt mine søskende.

Så vidt jeg ved kan man ikke læse url med nyere versioner af IE og FF.

Jeg har et lille program der kan logge hvilke sider folk besøger, det burde være let at udvide det så det lukker FF og/eller IE hvis arto besøges.

Nogle firewall's og routere kan sættes op til at blokere for enkelte sider eller kun at tillade bestemte sider.

Der findes også programmer der kan det, prøv f.ex. at søge på "parental control" på google.

Ja, installer en firewall og forbyd kontakt til arto's IP. Det ville da være nemmere.

t