asp og iis

Tags:    asp

Mine asp - access scripts spørg efter en opdater bar forspørgsel, men alle mine filer og mappe har skrive og læse og det hele rettigheder

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er ikke nok, at administrator har rettigheder til at ændre i filerne, det er brugeren: "IUSR_etellerandet" der specifikt skal have adgang til at skrive...

Det er ikke nok, at administrator har rettigheder til at ændre i filerne, det er brugeren: "IUSR_etellerandet" der specifikt skal have adgang til at skrive...

IUSR_<COMPUTER_NAME> for at være helt specifik. Desuden kan man så tilføje at de fleste hosting services, har ét bibliotek hvor man har skrive rettigheder. Det er værd lige at huske på hvis man skal ud på internettet. Er det en intranet løsning, eller har man direkte adgang til serveren, kan man jo sætte det op som man måtte ønske.

---
Thomas Due
Software developer
tdue@mail.dk

der er et brugernavn og pass på filen over Filsikkerhed, men hvordan speceficere jeg den bruger til og kunne ALT (Skrive læse osv) da det står på alle mine filer og mappe

Kunne vi ikke prøve at starte forfra. Du har et problem med access rights. Giv en fyldstgørende beskrivelse af hvad dit problem er, hvad det er du prøver og hvilke fejl der kommer.

Hvilket styresystem kører du med?
Hvilken version af IIS kører du med?
Har du en database, hvilken og hvordan bruger du?
Hvad er det du vil opnå?
Hvad er den nøjagtige fejl du får?

---
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

t