Send mail

Tags:    asp

Hey...
Kan man gøre sådan at man sender en direkte mail inde fra en hjemmeside???
Mailen skal sendes til jakob@rostved.com...
På forhånd tak!!!
Jakob

8 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
HJÆLP MIG
Der skal jo være nogle felter som dem der vil skrive mail til mig skal udfylde og der skal oxo være en send knap...
Hvordan får jeg det ind???

[Redigeret d. 03/08-03 14:01:54 af Jakob]

Jeg har skrevet til B-one for at høre hvilke ASP komponenter som de har installeret...

Det kan være at de har sat Chilimail op, prøv evt. at følge denne guide og se hvad der sker...

link: http://developers.sun.com/asp/howto/chilimail.html

Her er så svaret fra B-one:

..."Vi har fuld ChiliASP pakke på vores servere."

Du kan derfor bare følge den howto guide som jeg allerede har posted eller også kan du bruge den guide som Anders r0x3r også har posted.

Hey...
Kan man gøre sådan at man sender en direkte mail inde fra en hjemmeside???
Mailen skal sendes til jakob@rostved.com...
På forhånd tak!!!
Jakob

Ja.. serveren skal bare have en lille komponent installeret.
En af de meste brugte er Jmail som kan findes på www.dimac.net

Som sagt i ovenstående indlæg, kræver dette en komponent. Hvilke komponenter du har til rådighed vil ofte kunne findes på din udbyders hjemmeside. Se om der er nogle der hedder noget med mail, og måske vil der så være et script. Ellers skriv hvilke komponenter du har til rådighed, så kan vi hjælpe dig :)

---
Hilsen Anders

Jeg har b-one ved ikk lige helt hvad de har...

Hejsa

Jeg kan ikke lige finde nogle ASP komponenter der kan klare opgaven på din udbyders hjemmeside. Men hvis du bare ønsker at sende en e-mail ved hjælp af formmail, hvilket skal sendes ved hjælp af en form, kan du se hvordan under deres supportdel. (www.b-one.net -> Support -> Hjælp til standard scripts)

---
Hilsen Anders

HJÆLP MIG
Der skal jo være nogle felter som dem der vil skrive mail til mig skal udfylde og der skal oxo være en send knap...

HJÆLP MIG

Jeg har skrevet til B-one for at høre hvilke ASP komponenter som de har installeret...

Det kan være at de har sat Chilimail op, prøv evt. at følge denne guide og se hvad der sker...

HJÆLP MIG

Redigeret-> Min fejl. :O)

[Redigeret d. 03/08-03 17:55:05 af Agge Kempff]

t