ASP på Apache Webserver?

Tags:    asp

Hej

jeg sidder her med en apache webserver, som kun understøtter html og php... Hvordan får jeg den til at køre asp også?

Har kigget lidt rundt på nettet men kan ikke finde noget!

Med Venlig Hilsen
Stefan

2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg sidder her med en apache webserver, som kun understøtter html og php... Hvordan får jeg den til at køre asp også?

Prøv at gå ind på http://modules.apache.org/search og søg efter ASP - så finder den vist et par resultater. Jeg tror ChilliSofts ASP-implementering er bedst, men den koster vist også penge, hvis du skal bruge det kommercielt og have understøttelse af den nyeste VBScript/JScript version.

Håber du finder en løsning.

/ Bjarke

--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------
*** Matematisk Student anno 2003!! *** (Juhuu...)

Hej

Med Venlig Hilsen
Stefan

Hey, jeg har faktisk fundet en dll der kører på apache, altså til asp, hvor godt den helt præcis virker ved jeg ikke, men jeg synes at have fundet ud af at cookies ikke virker, men ellers kører det vist ok. Hvis du vil have den så send en mail til kaare@phpnet.dk (det kan i andre self. os godt gøre), så skal jeg nok sende den. Sørg lige for at gøre klart at det er det i vil have.

Mvh
Kaare

t