Kig her hvis du er god til asp

Tags:    asp

jeg skal bruge en der kan asp og mysql en der skal kunne sætte en mysql db op på et webhotel (og hvis i kender et så kan i også skrive det) og skal kunne lave en logind med profiler med navn alder osv. osv. du skal have deres egen side og sende beskeder til hinanden(sådan et system har jeg liggende hvis det er en hjælp) vi tager opgaverne i hak først et simpelt login så bygger vi ting på osv. osv. og til sidst skal i helst have ICQ (men behøves ikke) til sidstt kan i også bare skrive og få opgaverne og lave det og sende det men lige meget hvad i vil så skriv lige.
til dem der vil vide det så er det til en side der kommer til at hedder Runess og skal være lige som arto(som er et site hvor man kan chatte læse vittigheder have en dag bog online og en gæstebog)
i for flere mange flere up´er når i fuld føre dele af opgaven

Hilsen rune b
steiner lige :D

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg skal bruge en der kan asp og mysql en der skal kunne sætte en mysql db op på et webhotel (og hvis i kender et så kan i også skrive det) og skal kunne lave en logind med profiler med navn alder osv. osv. du skal have deres egen side og sende beskeder til hinanden(sådan et system har jeg liggende hvis det er en hjælp) vi tager opgaverne i hak først et simpelt login så bygger vi ting på osv. osv. og til sidst skal i helst have ICQ (men behøves ikke) til sidstt kan i også bare skrive og få opgaverne og lave det og sende det men lige meget hvad i vil så skriv lige.
til dem der vil vide det så er det til en side der kommer til at hedder Runess og skal være lige som arto(som er et site hvor man kan chatte læse vittigheder have en dag bog online og en gæstebog)

Hilsen rune b

Næste gang så burde Overskriften/emne navnet være mere beskrivelses fuldt.. Måske : "ASP Programmør søges" el. lign.

Hvis du ingen svar får, så kan en af grunden være det!

MVH.
ALA

Den 29-05-03 21:31 skrev ALA følgende:
-----------------------------------------------------------------------------

Hilsen rune b

Næste gang så burde Overskriften/emne navnet være mere beskrivelses fuldt.. Måske : "ASP Programmør søges" el. lign.

Hvis du ingen svar får, så kan en af grunden være det!

MVH.
ALA
-----------------------------------------------------------------------------

1. Som ALA skriver, så bør du skrive en overskrift der er mere beskrivende på opgaven du søger løst!.
2. Du har alderede stilt dette spørgsmål, bare med en anden tåbelig overskrift -> http://www.udvikleren.dk/thread.php?techid=7&f=7&t=131

Du skal tænke på at når en bruger kigger i ASP forumet såvel som alle andre forum, gider de ofte ikke læse en hel tråd for noget de aligvel ikke gider eller kan besvare, derfor er det vigtigt at kunne skrive en overskrift der kort og godt beskriver opgaven, som ALA også er inde på!. :D

Hvis man er sulten nok er hundemad også mad

/Koldy

t