Spammefilter

Tags:    asp

Hej,

Jeg har en chatm som jeg gerne vil have et spam-filter på.. Kan man ikke lave sådan at hvis en brugernavn, udskrev mere en 5 sætninger på f.eks. under 3 sek. vil brugeren blive sendt til en anden side (i samme frame..) hvorfra at han vil være bannet fra chatten i 1 time...

Skriv hvis noget af det er muligt... Eller skriv hvis kun noget af det er muligt.. Det vigtigste er at brugeren bliver sendt væk fra chatten hvis man spammer..

Mikkel

1 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
User
Bruger #353 @ 04.06.03 11:24
Hej,

Jeg har en chatm som jeg gerne vil have et spam-filter på.. Kan man ikke lave sådan at hvis en brugernavn, udskrev mere en 5 sætninger på f.eks. under 3 sek. vil brugeren blive sendt til en anden side (i samme frame..) hvorfra at han vil være bannet fra chatten i 1 time...

Skriv hvis noget af det er muligt... Eller skriv hvis kun noget af det er muligt.. Det vigtigste er at brugeren bliver sendt væk fra chatten hvis man spammer..

Mikkel

Jo, det skulle nok kunne lade sig gøre begge dele. Du kan jo sørge for at gemme tidspunktet for hver Chat meddelelse og så tjekke hver gang om der allerede er blevet skrevet. Er der skrevet noget inden for de sidste 3 sek. så bliver der lagret en besked om at vedkommende ikke må logge ind den næste time.

t