Er der ikke en af jer der kan hjælpe....
...Conn.CloseSet Conn = NothingResponse.Redirect "tagwall.asp"%>
Er der ikke en af jer der kan hjælpe?Jeg har downloadet en tagwall men kan ikke få den til at skrive i tagwall.mdbNår jeg bruger tagwallen som den er fra starten og jeg skriver en besked og trykker på send får jeg denne fejl ------------------------------Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005' [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x978 Thread 0x9c4 DBC 0x20bf004 Jet'. /tag/indsaet.asp, line 8 ----------------------------skriver jeg hele stien d:\\web\\kodexxxx\\database\\tagwall.mdb får jeg også fejlen. hvad gør jeg galt??Filen tagwall.mdb ligger i mappen database.Hvis jeg uploader hele mappen på en af de gratis hjemmesider virker den fint med tagwall.mdb i samme mappe. Det er kun når jeg bruger min domæneplads den ikke virker.Undskyld det lange brev.--------------------------------Filen tagwall <html><head><title>Tagwall</title><link rel="stylesheet" href="style.css"></head><body>Tagwall - <a href="tilfoj.asp">Skriv indlæg</a> - <a href="Admin/index.asp">Admin</a><center></body><%Set Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")DSN = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; "DSN = DSN & "DBQ=" & Server.MapPath("tagwall.mdb")Conn.Open DSNstrSQL = "Select * from Tagwall Order by Id desc"Set rs = Conn.Execute(strSQL)If not rs.eof thendo while not rs.eofResponse.Write "Navn: " & rs("Navn") & ""strEmail = rs("Email")If StrComp(strEmail, "Ingen e-mail", 1 ) = 0 Then %>E-mail: Ingen e-mail<%else %>E-mail: <a href="mailto:<% = strEmail %>"><% = strEmail %></a><%End IfstrHjemmeside = rs("Hjemmeside")If StrComp(strHjemmeside, "Ingen hjemmeside", 1 ) = 0 Then %>Hjmmeside: Ingen hjemmeside<%else %>Hjemmeside: <a href="<% = strHjemmeside %>"><% = strHjemmeside %></a><%End IfResponse.Write "Dato: " & rs("Dato") & ""Response.Write "Besked:" & rs("Besked") & ""rs.movenextloopelse' Denne besked kan du rette hvis du ikke vil have der skal stå Ingen beskeder! hvis der ingen beskeder er.Response.Write "Ingen beskeder!"end ifConn.CloseSet Conn = Nothing%></center></html>----------------------------------------------------------Filen indsæt<%' Der skal ikke rettes i denne fil.Conn = "PROVIDER=MSDASQL;DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=" & Server.MapPath("tagwall.mdb") & ";"Set myConn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")myConn.Open ConnSet RS = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")RS.Open "SELECT * FROM tagwall", Conn, 1, 3Function RemoveHTML(strContent)Dopos = 1tmpBegin = InStr(pos,strContent,"<")If tmpBegin > 0 Thenpos = tmpBeginIf LCase(mid(strContent,tmpBegin,7)) = "<script" ThentmpEnd = Instr(tmpBegin,LCase(strContent),"</script>")strContent = Left(strContent,tmpBegin-1) & Right(strContent,Len(strContent)-tmpEnd-8)ElseIf LCase(mid(strContent,tmpBegin,2)) = Chr(60) & "%" ThentmpEnd = Instr(tmpBegin,LCase(strContent),"%" & Chr(62))strContent = Left(strContent,tmpBegin-1) & Right(strContent,Len(strContent)-tmpEnd-3)ElsetmpEnd = InStr(pos,strContent,">")If tmpEnd > 0 ThenstrContent = Left(strContent,tmpBegin-1) & Right(strContent,Len(strContent)-tmpEnd)ElsestrContent = Left(strContent,tmpBegin-1)Exit DoEnd IfEnd IfElseExit DoEnd IfLoopRemoveHTML = strContentEnd Functiondim NavnNavn = Request.Form("Navn")dim BeskedBesked = Request.Form("Besked")If Navn = "" AND Besked = "" ThenResponse.Redirect "tilfoj.asp?fejl=1"Elseif Navn = "" ThenResponse.Redirect "tilfoj.asp?fejl=Navn"Elseif Besked = "" ThenResponse.Redirect "tilfoj.asp?fejl=Besked"End ifstrNavn = RemoveHTML(Request.Form("Navn"))strEmail = RemoveHTML(Request.Form("Email"))If StrComp(strEmail, "", 1 ) = 0 Then strEmail = "Ingen e-mail"strHjemmeside = RemoveHTML(Request.Form("Hjemmeside"))If StrComp(strHjemmeside, "http://";, 1 ) = 0 Then strHjemmeside = "Ingen hjemmeside"strDato = NowstrBesked = RemoveHTML(Request.Form("Besked"))strSQL = "Insert into Tagwall (Navn, Email, Hjemmeside, Dato, Besked) values('"& strNavn &"', '"& strEmail &"', '"& strHjemmeside &"', '"& strDato &"', '"& strBesked & "')"Conn.Execute(strSQL)Conn.CloseSet Conn = NothingResponse.Redirect "tagwall.asp"%>