Hejsa,Jeg har 2 websites som bruger den samme kode til at skrive/læse cookies med.Men det er kun det ene website, det virker med??????Hvis jeg uploader det til et web hotel, så virker begge???Kan det være IIS (version 5.1)?Cookien bliver skrevet/slettet som den skal. man jeg kan ikke læse den!Kode til at skrive:If autol = True Then Response.Cookies("Username") = strUID Response.Cookies("Username").Expires = Date + 365 Response.Cookies("Password") = strPWD Response.Cookies("Password").Expires = Date + 365Else Response.Cookies("Username") = "" Response.Cookies("Username").Expires = now() Response.Cookies("Password") = "" Response.Cookies("Password").Expires = now()End IfKode til at læse:dim strn, strpstrn = Request.Cookies("Username")strp = Request.Cookies("Password")Response.Write "Hej " & strn & ""Kim Pedersen
....at gå ind på www.html.dk og se om du kan finde deres oversigt over asp og så find Cookies.mvhkastermester
....læse cookieen på det ene website, men ikke den andet.så koden må være god nok?Kim
.... på at det er IIS der er problemet.Kim