Hej!
Jeg står og kunne enormt godt bruge en systray notification popup til win32.
Den skal kunne hente beskeder via http og XML, og vise et begrænset antal html eller lign. tags (skal kunne indeholde links, billeder, bold, kursiv og simple tabeller - syntaksen er ligegyldig)
Det skal kunne afgøres via XML hvilken størrelse den har. Den fulde størrelse skal så udgøre "html-området" hvor content blir vist ala messengers popup. (enelleranden er lige logget på etc.)
jeg skal kunne lave forskellige "versioner" af den, sådan at jeg (og kun jeg) kan skifte hvilken adresse den henter XML fra, samt hvilket ikon den viser i trayen.
Den skal også have en lille menu hvor man kan indtaste brugernavn og adgangskode (ved opstart, ved højreklik på ikonet) samt en 64 tegns unik id til kryptering af data.
Den skal kunne huske brugernavn og adgangskode og automatisk gentage opkoblingsforsøg.
den skal ikke kunne modtage noget binært, kun plaintekst (UTF-8) men den skal kunne vise billeder fra nettet.
Hvis det er noget du kan og vil må du meget gerne smide mig en mail på henrik[at]newdawn[dot]dk.
du kan seføli også bare svare på tråden...
Og det er klart dette ikke er gratis
Så en pris i mailen vil være meget velkomment! evt. spørgsmål kan også rettes til mailen eller tråden...
Hvis den letteste løsning på at ændre adresse,størrelse,ikon osv. betyder at jeg skal ændre nogle enkelte variabler i koden og selv kompilere det er det også helt fint!
VH
Henrik
New Dawn Design
[Redigeret d. 13/10-05 05:19:36 af Henrik Hofmeister]