echo

Tags:    php

<< < 12 > >>
Her har jeg en kode på en side som skal være til at redigere nyheder fra:
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg ved jeg har noget forkert i de der 'echo'er men jeg kan aldrig finde ud af at stille dem rigtigt :D Mangler lige lidt hjælp. Jeg får denne her fejl:
Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in /web/www/frac/users/waveline/admin/rediger_nyhed.php on line 12

12 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hmm, jeg har lige prøvet at sætte mysql_close($conn); på linjen før } så det ser sådan her ud:
Fold kodeboks ind/udKode 

og det giver heller ingen fejl, men menuen bliver stadig ikke opdateret, jeg ryger bare til forsiden.

Hey! Jeg tror jeg har fundet fejlen:
der hvor mysql skal update står der WHERE id='$id'" men den har ikke fået variablen $id med tror jeg ikke. Hvordan skal jeg rette det ?

Indlæg senest redigeret d. 09.03.2006 16:30 af Bruger #5766
Hmm, jeg har lige prøvet at sætte mysql_close($conn); på linjen før } så det ser sådan her ud:
Fold kodeboks ind/udKode 

og det giver heller ingen fejl, men menuen bliver stadig ikke opdateret, jeg ryger bare til forsiden.

Hey! Jeg tror jeg har fundet fejlen:
der hvor mysql skal update står der WHERE id='$id'" men den har ikke fået variablen $id med tror jeg ikke. Hvordan skal jeg rette det ?

Har roddet lidt med det og har nu fået det til at virke!!! I skal have VIRKELIG MANGE TAK!

<< < 12 > >>
t