Søger programmør til nyt grafik forum (ulønnet)

Tags:    php

Hej, jeg søger en programmør, til at programmere et nyt grafik forum.

"Hvad går det ud på?"

Jo, brugere har mulighed for at oprette en bruger, og derefter tilføje tutorials til alle grafikrelaterede programmer.
Der kan andre brugere så give kommentare, points fra 1-5, og , på den måde får han både mere/mindre respekt på siden, alt efter hvor mange points den bruger har.
Man kan også poste sine værker, om det så er håndtegnede eller 3d.
Der vil der ikke være mulighed for at give points, men man kan give kommentare til billederne.
Der vil være et forum, hvor man kan stille spørgsmål (der kan man ikke afsætte points som her f.eks.) i forskellige kategorier, alt efter hvilket program man skal have hjælp til (se evt. 3dmaxer.dk's forum).
Der skal også være en chat, hvor brugere kan snakke sammen.

Du skal have erfaringer med Php og mysql.

Jeg har selv lavet designet, dog skal du nok validere det, og gøre det dynamisk, da det kører bedst i IE, og 1280x1024.

Du skal ikke have nogen som helst viden inden for grafik, da jeg er meget dygtig grafiker, og arbejder med 3d og grafik.

Jeg arbejder i Photoshop CS2, og Blender 3d (som der efter min vurdering, da jeg har prøvet 3 andre programmer er det absulut bedste).

Jeg håber på der kommer nogle der vil hjælpe til med det, selvom det er ulønnet (og det vil det forresten blive hele tiden).

Jeg vil gerne se referencer på det i har lavet, for at se hvad i dur til ;)

Ja, jeg kan godt kode lidt php, men det strækker sig langt fra hvilke evner man skal bruge til det her (efter min mening).

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at stille dem her i forummet, det gælder hvis du vil vide mere om hvordan systemet skal opbygges osv.

Mvh. Sorensen_123

Får du ingen til at lave gratis! hent PHPBB forum på
www.PHPBB.dk

Sælg eller køb domænenavne på auktion. Få den bedste pris for dine domæner. Helt uden gebyrer! på http://www.alletiders-internet.dk

Der må vel komme nogen der vil lave det på et tidspunkt!

Tror jeg næppe, da det er meget ressource krævende! det er tager mega lang tid!

Sælg eller køb domænenavne på auktion. Få den bedste pris for dine domæner. Helt uden gebyrer! på http://www.alletiders-internet.dk

Har hørt man kan kode det på en dag, hvis man arbejder hele tiden, det her har en deadline om 2 måneder!

Ehm en dag? en hel bruger portal? Jeg tror du kommer bedst ud med at hente PhPBB forum. det er efter min mening det bedste fora du kan hente (hvis du ikke skal have det implanteret med et helt site). Desuden er skal et andet fora vedligeholdes og det er et arbejde for en programmoer... Jeg ville ikke goere det gratis.. :)

Ehm en dag? en hel bruger portal? Jeg tror du kommer bedst ud med at hente PhPBB forum. det er efter min mening det bedste fora du kan hente (hvis du ikke skal have det implanteret med et helt site). Desuden er skal et andet fora vedligeholdes og det er et arbejde for en programmoer... Jeg ville ikke goere det gratis.. :)

Jeg vedligeholder det selv, for jeg kan godt lidt php ;)
Skal bare have grundsystemet, ligemeget om det er sjusket sat op, og der skal overhovedet ikke style på..Såe..

Jeg vedligeholder det selv, for jeg kan godt lidt php ;)
Skal bare have grundsystemet, ligemeget om det er sjusket sat op, og der skal overhovedet ikke style på..Såe..

t