SmS sender??

Tags:    php

Hejza allesammen..

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside, med et profilsystem, altså så man kna oprette sim som bruger og have sin egen gæstebog, osv. men så ville jeg gerne have sådan at man kan modtage en SMS fra siden, så er der nogen der kender et script der sender sms'er eller er der nogen der ved hvor man kan læse en artikkel eller noget??

Håber at i vil/kan hjælpe..

---------------------------------------------------
Mvh. Simon

Http://www.skymann.frac.dk

5 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Der var en gang man kunne sende en sms til telefonnummer@telefonselskab, men det er ikke længere muligt. Måske kan du finde en sms-sender service ved at søge lidt på google. Jeg har i længere tid modtaget SPAM-SMSer med afsenderen "CoolSMS.dk", så det ville undre mig meget, hvis der ikke fandtes hjemmesider, hvor du kan købe dig til at sende sms'er fra nettet.

Det er ikke helt billigt længere at sende sms fra en hjemmeside...

Men du kan købe dig til det igennem det firma som driver coolsms, http://www.coolerhverv.dk/

Men løsningen er rimelig dyr, så det er ikke noget man bare lige går ind og investere i som "legetøj" :)

--------
Jesper

Mener nok www.email2sms.dk har noget gratis noget. Det koster bare modtageren 1 kr. såvidt jeg husker.

-----------------------------
Jonas (Decko)
http://decko.1go.dk/blog

PS.

Jeg så engang et system der sendte som E-Mail først og så lavede om til sms, noget i den stil hvis der er nogen der ved hvor man kan skaffe det??

Mvh. Simon

Der var en gang man kunne sende en sms til telefonnummer@telefonselskab, men det er ikke længere muligt. Måske kan du finde en sms-sender service ved at søge lidt på google. Jeg har i længere tid modtaget SPAM-SMSer med afsenderen "CoolSMS.dk", så det ville undre mig meget, hvis der ikke fandtes hjemmesider, hvor du kan købe dig til at sende sms'er fra nettet.

ja coolsms.dk eksiterer skam, men det er jo kun afsendelse af sms fra deres side, og det virker kun til telia ábonnemanter men ellers tak.. jeg prøver at spørge dem, ellers må jeg kontakte et telefon selskab.

Mvh. Simon

t