Idé til site

Tags:    php

Hej alle sammen :)

Jeg er igang med et stort site projekt, og er ved at gå lidt træt i det samme projekt. Derfor vil jeg gerne have 2 projekter igang, så jeg hele tiden kan skifte :) jeg tror nemlig det er vigtigt at man GIDER lave det projekt man er igang med (altså at man ikke er træt af det).

Jeg har tænkt på at lave en side som den blå avis, med et koncept der hedder sig "ALLE funktioner gratis". Men fandt en anden side der allerede havde det koncept :)

En side som Jubii duer ikke, da det er emnet på projekt1 :P

Kom frisk med mange idéer :D

Bedste hilsner og håb,
Rasmus Henriksen

Hej alle sammen :)

Jeg er igang med et stort site projekt, og er ved at gå lidt træt i det samme projekt. Derfor vil jeg gerne have 2 projekter igang, så jeg hele tiden kan skifte :) jeg tror nemlig det er vigtigt at man GIDER lave det projekt man er igang med (altså at man ikke er træt af det).

Jeg har tænkt på at lave en side som den blå avis, med et koncept der hedder sig "ALLE funktioner gratis". Men fandt en anden side der allerede havde det koncept :)

En side som Jubii duer ikke, da det er emnet på projekt1 :P

Kom frisk med mange idéer :D

Bedste hilsner og håb,
Rasmus Henriksen

Lav dig en sandkasse, hvor du kan gå amok med alt du lyster at skrive i både koder og lave af design.. det har jeg gjort, kan godt være ingen ser den, men det er altså rart at få skrevet ens ideer ned, selvom de aldrig bliver til andet end idiotiske scripts..
=)

t